خبرگزاری کار ایران

هوشنگ ضروری:

باید آماده قوانین بانک مرکزی باشیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۱۵۰

عضو هیئت مدیره شرکت کارت اعتباری ایران کیش گفت: می توانم این اطمینان را بدهم که شرکت ایران کیش هم در سطح هیئت مدیره و هم سطح کارکنان، این آمادگی را دارد تا با برنامه ریزی درست، آینده را به خوبی دنبال کند .

به گزارش ایلنا، هوشنگ ضروری عضو هیئت مدیره شرکت کارت اعتباری ایران کیش درباره عملکرد یکساله گذشته این شرکت گفت: سال گذشته با دشواری های متعددی برای شرکت همراه بود که ایران کیش توانست بر آن ها فائق شود، این شرکت در جهات مختلفی پیشرفت های قابل توجهی داشت .

وی افزود: بدیهی است با توجه به شرایط اقتصادی امسال و همین طور قوانینی که احتمالا از بانک مرکزی اعلام می شود و برای ما ناشناخته است باید آماده باشیم تا در برابر چالش های احتمالی نیز چیره شویم.

ضروری اظهار کرد: می توانم این اطمینان را بدهم که شرکت ایران کیش هم در سطح هیئت مدیره و هم سطح کارکنان، این آمادگی را دارد تا با برنامه ریزی درست، آینده را به خوبی دنبال کند .

وی  در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه ایران کیش در بحث بازاریابی و نو آوری محصول موفقیت داشته است گفت: یکی از تمرکزهای ایران کیش آن است تا بتواند برروی نرم افزار پات هر بار برنامه های جدیدتری تعبیه کند و در بخش بازاریابی نیز می خواهیم تا با ابزارهای جدیدتر فعالیت هایمان را گسترش دهیم. مطمئنا امسال سالی حساس برای شرکت خواهد بود تا از جمیع آنچه که تا کنون انجام شده است ارزش های بیشتر خلق کنیم .

عضو هیئت مدیره ایران کیش اظهار کرد: قطعا به آینده امیدواریم و می خواهیم تا با همکاری بیشتر و استفاده از فرصت ها در وقت لازم اتفاقات بهتری را در کشور رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز