خبرگزاری کار ایران

شماره ویژه سپتامبر و اکتبر منشر شد؛

معرفی ساحلی‌بازان ایران در مجله فیفا

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۵۶

مجله فیفا در بخش جام جهانی فوتبال ساحلی، به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هم و گروهی که در آن قرار گرفته پرداخت

جدیدترین شماره مجله فیفا در ماه‌های سپتامبر و اکتبر ۲۰۱۳ منتشر شد که در این شماره تیم ملی فوتبال ساحلی ایران معرفی شده است.

به گزارش ایلنا، روی جلد جدیدترین شماره مجله فیفا در ماه‌های سپتامبر و اکتبر ۲۰۱۳ منشر شده به صحنهای از یک قیچی برگردان در فوتبال ساحلی اختصاص پیدا کرده وبا تیتر مرحله نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی به استقبال برگزاری این مسابقات در تائیتی رفته است.

زیر تیتر هم با مضمون جام جهانی فوتبال ساحلی در فوتبال جهان موج به راه می‌اندازد هم جالب توجه به نظر می‌رسد.

در شماره جدید مجله فیفا درباره رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی، رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، رقابت‌های جام جهانی جوانان در ترکیه، وضعیت روسای فدراسیون‌های فوتبال در کشورهای خاورمیانه، حضور فیفا در شبکه‌های اجتماعی، نگاهی به رقابت‌های آینده فیفا، پیشرفت فوتبال بانوان در جهان، نحوه بلیت‌فروشی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و همچنین گزارشی در باره امیدواری‌هایی که فوتبال در عرصه‌های مختلف خلق کند، مطالبی نوشته شده است.

مجله فیفا در بخش جام جهانی فوتبال ساحلی، به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هم و گروهی که در آن قرار گرفته پرداخته و پس از برزیل، معرفی شده است. نویسنده مطلب درباره تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نوشته است: «تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امسال به عنوان قهرمان آسیا و تیمی که همیشه در بازیهای چند وقت گذشته اش پیروز بوده است، پا به جام جهانی گذاشته است. ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا و در فینال ژاپن را پشت سر گذاشت و در این تورنمنت آسیایی که مقدماتی جام جهانی هم محسوب می شد، در ۵ بازی ۴۳ گل به ثمر رساند که ۲۰ گلش را به فیلیپین زده است. ایرانی ها در جام های جهانی گذشته همواره از صعود به مرحله بعد بازمانده اند ولی این بار می خواهند که از گروهشان صعود کنند. تیم ایران بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد اما یک مهاجم ویژه و گلزن به نام مسلم مسیگر دارد که روی او حساب ویژه ای بازکرده است. این مهاجم باتجربه در مسابقات آسیایی بهترین گلزن شد و وی می تواند کلید صعود ایران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات باشد.» مجله فیفا ابتدا برزیل را معرفی کرده، سپس به ایران پرداخته و سنگال و اوکراین تیم های بعدی بوده اند که معرفی شده اند.

مجله فیفا از هر تیم بازیکنی را معرفی کرده و از علاقمندان فوتبال ساحلی جهان خواسته که حتما بازی‌های آنها را ببینند. از برزیل برونو ژاویر، از ایران مسلم مسیگر، از سنگال السینی ندیایی و از اوکراین ویتالی سیدورنکوف معرفی شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز