خبرگزاری کار ایران

امیدوارم با دست پر برگردیم

بیگ‌زاده: با همه توان‌ به مصاف بوریرام می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۶۶

کارمان خیلی سخت است. به هر حال استقلال برابر تیمی بازی می‌کند که در لیگ کشورش هنوز نباخته و در بازی رفت برابر ما خیلی آماده نشان داد.

مدافع چپ پای استقلال معتقد است استقلال توانایی شکست دادن بوریرام را دارد

به گزارش ایلنا، هاشم بیگ‌زاده ابراز امیدواری کرد تیم بتواند با غلبه بر بوریرام با اقتدار بیشتری به دور بعد صعود کند. بیگ‌زاده معتقد است استقلال توانایی شکست دادن بوریرام را دارد. سایت رسمی باشگاه استقلال گفت‌وگویی را با او انجام داده که می‌خوانید:

*از شرایط استقلال در تایلند چه خبر؟
سفر طولانی را سپری کردیم. بعد از معطلی که در فرودگاه داشتیم، ۷ ساعت مسیر تهران تا بانکوک را سپری کردیم و بعد هم با اتوبوس به بوریرام آمدیم، به همین دلیل الان به استراحت نیاز داریم تا خستگی راه را از تن‌ بیرون کنیم.

*چند روز هم که زودتر به تایلند رفتید؟
بله، از آنجا که شرایط آب و هوایی تایلند با ایران خیلی فرق می‌کند زودتر به اینجا آمدیم تا با این وضعیت آب و هوایی بتوانیم سازگار شویم. بازی ما در وقتی نامناسب برگزار می‌شود و به خاطر همین باید خود را با این شرایط وفق دهیم.

*شکست برابر ذوب‌آهن را فراموش کردید؟
باید همین کار را کرده باشیم. به هر حال ما بازی حساسی را مقابل بوریرام داریم و در ایران پرونده لیگ را بستیم تا با شرایط روحی و روانی خوبی به مصاف حریف تایلندی برویم. البته در برابر ذوب‌آهن هم چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم، اما از آن استفاده نکردیم.

*در یک صحنه هم داور می‌توانست خطا روی شما را پنالتی اعلام کند ولی با این حال به شما اخطار داد!
واقعا خودم هم تعجب کردم چراکه در آن صحنه فکر می‌کنم بازیکن حریف من را هل داد اما در کمال تعجب داور به من کارت زرد داد. نمی‌دانم برای چه؟ به هر حال داوری در بازی با ذوب‌آهن به ضرر ما بود و همین اتفاق باعثشد که تمرکزمان را از دست بدهیم، اما لیگ هرچه بود برای ما در این مقطع حساس تمام شده تا با همه توان‌مان به مصاف بوریرام برویم.

*باید بازی سختی را هم مقابل بوریرام داشته باشید؟
بله کارمان خیلی سخت است. به هر حال استقلال برابر تیمی بازی می‌کند که در لیگ کشورش هنوز نباخته و در بازی رفت برابر ما خیلی آماده نشان داد. همین اوضاع واقعا کار ما را سخت می‌کند مخصوصا اینکه بوریرام در خانه خود حتما به دنبال گلزنی به ماست. با این حال ما هم استقلال هستیم و اگرچه در خانه حریف بازی می‌کنیم، اما همه هدف‌ ما در بوریرام هم گلزنی و هم کسب پیروزی است. امیدوارم بتوانیم با دست پر به ایران برگردیم.

*فکر می‌کنید استقلال به برد برسد؟
استقلال همیشه در بازی‌های سخت و حساس توانسته به برد برسد. در این دیدار هم همه بچه‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند تا به برتری برسیم و بتوانیم به دور بعد صعود کنیم. خوشبختانه در دیدار رفت هیچ گلی را در تهران دریافت نکردیم تا همین اتفاق کار ما را در بازی برگشت راحت‌‌تر کند. من امیدوارم یکی از بهترین بازی‌های‌مان را مقابل بوریرام انجام دهیم تا بتوانیم به هدف‌مان که کسب ستاره سوم است نزدیک‌تر شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز