خبرگزاری کار ایران

خدا به امیر کمک کند؛

روشن: حرکات قلعه‌نویی در بازی با ذوب‌آهن غیرعادی بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۰۶

اگر فردوسی‌پور نبود، فوتبال ما به چه روزی می‌افتاد؟ طرف روی نیمکت چرت می‌زند و عادل کاری می‌کند که یا روی نیمکت ننشیند یا درست بنشیند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هرچه می‌گوییم جوان‌ها را در زمین بگذارید، گوش نمی‌کنند و شوالیه‌ها می‌خواهند توپ در کنند.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: متأسفانه نیمه دوم بازی ذوب آهن و استقلال را دیدم. ذوب‌آهن هر کاری دلش خواست کرد. هرچه می‌گوییم جوان‌ها را در زمین بگذارید، گوش نمی‌کنند و شوالیه‌ها می‌خواهند توپ در کنند و اسم‌ها را به استقلال می‌آورند. نمی‌خواهم به اسم‌ها بی‌احترامی کنم اما جوان‌ها نشان داده‌اند که نوبت آنها است. استقلال اگر به ذوب آهن نمی‌باخت و به تایلند می‌رفت، هیچ فرقی نمی‌کرد چون بوریرام تیم خیلی خوبی است و خیلی باید مواظب باشند.

وی در مورد اظهارات امیر قلعه‌نویی طی روزهای گذشته گفت: نمی‌دانم چرا امید به همه چیز گیر می‌دهد و در این مسائل دخالت نمی‌کنم اما حرکاتی که روز باطزی با ذوب آهن از او دیدم، غیر عادی بود و خیلی به هم ریخته و آشفته بود. خدا به قلعه نویی کمک کند که آسیبی نبیند، امیر با این بازی که مقابل ذوب آهن انجام داد، باید می‌پذیرفت که می‌بازد و نباید زیاد دنبال این باشد که داور پنالتی یا اوت را نگرفت چون آن روز به حق روز ذوب آهن بود و وقتی بازنده مطلق است، نباید این طوری عصبانی شود که سکته کند چون چیزی نمانده بود آن روز سکته کند. استقلال مقابل ذوب آهن باید می‌باخت و این حرکات برای سلامتی قلعه‌نویی خوب نیست.

وی افزود: با این حرکاتی که مدیر عامل و اعضای باشگاه استقلال انجام می‌دهند و فکر می‌کنند فقط باید ستاره سوم را به دست آورند، کارخراب می‌شود چون اصل سازندگی را از دست داده‌اند. قلعه‌نویی چند روز قبل در مصاحبه ای گفته بود با پول‌های میلیاردی در فوتبال مخالفم و باید دنبال سازندگی باشیم اما آیا استقلال به فکر تیم‌های پایه‌اش هست؟ اگر واقعا قلعه‌نویی چنین اعتقادی دارد، چرا خودش با بازیکن میلیاردی می‌خواهد تیم را سرو سامان بدهد؟ البته در این شرایط حق با قلعه‌نویی است چون در استقلال حرف اول و آخر را قلعه‌نویی می‌زند و حالا بقیه در این باشگاه چکاره‌اند را نمی‌دانم اما هر کس وظیفه ای دارد و وقتی هر کسی کار خودش را انجام دهد، مشکلی پیش نمی آید و مشکل وقتی پیش می‌آید که همه کارها را یک نفر بکند و حرف اول و آخر را بزند، آن وقت است که کمر آدم می‌شکند.

روشن در پایان با اشاره به حرف‌هایی که قلعه‌نویی علیه فردوسی‌پور زده، گفت: اگر فردوسی‌پور نبود، فوتبال ما به چه روزی می‌افتاد؟ طرف روی نیمکت چرت می‌زند و عادل کاری می‌کند که یا روی نیمکت ننشیند یا درست بنشیند. فردوسی‌پور یکی از افرادی است که به فوتبال کمک کرده و کمک خواهد کرد چون او حقایق را می‌گوید و برنامه‌اش هم حرف ندارد. چطور وقتی عادل از آدم‌ها خوب می‌گوید، آدم خوب و بزرگوار و عزیزی است و برنامه‌اش هم خوب است اما الان آدم بدی شده؟ برنامه عادل برنامه پر و کاملی است و آدم هایی که در فوتبال ایران هستند باید از آن استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز