خبرگزاری کار ایران

این تیم از مدعیان قهرمانی است؛

خسوس: تیم دبیری حرفه‌ای و هوشمندانه بازی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۱۰

با بازی که از تیم دبیری دیدم بدون شک این تیم از مدعیان قهرمانی بوده و می‌تواند به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران دست یابد.

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال ایران که از نزدیک به تماشای بازی تیم‌های دبیری تبریز و فرش آرا مشهد نشسته بود ضمن تمجید از بازی تیم دبیری گفت: در مقابل فرش‌آرا شاهد بازی حرفه‌ای از تیم دبیری تبریز بودیم.

به گزارش ایلنا، خسوس کاندلاس اظهار داشت: تیم دبیری در بازی مقابل فرش آرا از چندین سیستم متفاوت استفاده کرده و در دفاع بسیار خوب پرس کرده و در حمله نیز با برنامه‌های متفاوت به گل رسیدند و باید بگویم تیم دبیری با بازی هوشمندانه به پیروزی دست یافت.

کاندلاس در پیش بینی خود از وضعیت فنی شاگردان شمسایی در مسابقات لیگ امسال افزود: با بازی که از تیم دبیری دیدم بدون شک این تیم از مدعیان قهرمانی بوده و می تواند به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران دست یابد.

کاندلاس در مورد اینکه چرا بازیکنی از تیم دبیری به تیم ملی دعوت نشده، اظهار داشت: به دلیل فرصت کم تقریبا ترکیب گذشته تیم ملی ایران به رقابت‌های جام جهانی کوچک اعزام خواهد شد، اما در تیم دبیری چندین بازیکن مستعد و شایسته دیدم و مطمئن باشید در لیست آتی، یک یا دو بازیکن دبیری به تیم ملی دعوت خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز