خبرگزاری کار ایران

استقلال بازی سختی در پیش دارد؛

فریبا: باخت در آسیا و حذف از مسابقات فاجعه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۵۷

باخت در آسیا و حذف از مساباقت فاجعه نیست چون خیلی از تیم ها در‌آسیا شرکت کرده و حذف شده اند.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در هفته‌های اخیر خوب نتیجه نگرفته و در شرایط روحی خوبی قرار ندارد.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: استقلال در شرایط روحی خوبی قرار ندارد چون در هفته‌های اخیر خوب نتیجه نگرفته و بازی آخر را هم باختند و فقط دلخوش به این هستند که بازیکنان مصدوم شان مثل بیگ‌زاده و حیدری به بازی رسیده‌اند.

این پیشکسوت استقلال همچنین متذکر شد: استقلال در هفته های قبل مشکل داشت و خوب نتیجه نگرفت و شرایط روحی خوبی نداردو در مجموع کار بسیار سختی دارند چراکه غیر از بحثفنی در تایلند مشکل آب و هوایی و درصد رطوبت بالا هم هست. من در آنجا خیلی بازی کرده‌ام و خیلی سخت است.

وی در مورد بوریرام گفت: بوریرام در تهران خیلی خوب بازی کرد. مربی آنها هم عوض شده و با این شرایط استقلال دچار مشکل می‌شود چون در بازی رفت از آنها شناخت پیدا کرده بودند و حالا باید بوریرام را با تفکرات مربی جدیدش آنالیز کنند چراکه تفکرات جدیدی روی بوریرام حاکم است. فکر می‌کنم استقلال باید در آنجا تمرکز بالایی داشته باشد که در چنین شرایطی و بحرانی که تیم به لحاظ مالی دارد، خیلی سخت است اما باید روی تیم کار شود و بازیکنان برای برد به میدان بروند و اگر یک گل بزنند کارشان خیلی راحت می شود.

فریبا در پایان گفت: انشاء الله که استقلال از آسیا حذف نمی‌شود اما اگر هم حذف شود، فوتبال همین است و یک طرف برد و یک طرف آن باخت است، اما باخت در آسیا و حذف از مسابقات فاجعه نیست چون خیلی از تیم‌ها در‌ آسیا شرکت کرده و حذف شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز