خبرگزاری کار ایران

برای قهرمانی در آسیا به تایلند آمدیم؛

قلعه نویی: هدف اول ما گل زدن است / بازی در آسیا با لیگ داخلی فرق دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۸۳

بوریرام تیم بسیار خوبی است / برنامه ما برای بازی فردا این خواهد بود که ارتباط بین خط هافبک و حمله آنها را با یکدیگر قطع کنیم. در تهران هدف ما گل نخوردن بود اما اینجا هدف اول ما گل زدن است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از مسابقه با بوریرام تایلند با بیان این مطلب اظهارکرد: من ابتدا تشکر می کنم از مردم خوب شهر بوریرام بابت مهمان نوازی و رفتار خوبی که با ما داشتند. البته من دو انتقاد از تیم میزبان دارم. روزی که ما به این شهر آمدیم و تصمیم داشتیم بازی بوریرام در لیگ تایلند را ببینیم، یک ساعت ما را معطل کردند و بعد از یک ساعت به ما گفتند بلیت بخرید. اگر این موضوع را زودتر به ما می گفتند ما حتما از قبل بلیت تهیه می کردیم. دومین انتقاد من این بود که دو نفر از مربیان تایلند در تمرینات ما حاضر شدند و وقتی به آنها گفته شد لطفا محل تمرین را ترک کنند به ساختمان باشگاه شان رفتند و از آنجا شروع به فیلمبرداری از تمرینات ما کردند. من فکر می کنم این کار باشگاه بوریرام بر خلاف شعار فیرپلی است.

وی ادامه داد: البته من می خواهم از مالک باشگاه بوریرام هم تشکر کنم در این شهر سرمایه گذاری کرده و باعثنشاط مردم بوریرام شده است.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه بازی رفت را بردید، برای بازی برگشت چه برنامه ای دارید؟ افزود: این بازی دو نیمه دارد. نیمه اول را در تهران ما بردیم اما نیمه اصلی فردا برگزار می شود و ما اعتقاد داریم فقط یک نیمه را بردیم و باید منتظر نیمه اصلی باشیم. بوریرام تیم بسیار خوبی است. با اینکه سرمربی آنها نسبت به بازی رفت تغییر کرده اما با همان سیستم همچنان بازی می کنند. آنها خط هافبک و فوروارد بسیار خوبی دارند. برنامه ما برای بازی فردا این خواهد بود که ارتباط بین خط هافبک و حمله آنها را با یکدیگر قطع کنیم. در تهران هدف ما گل نخوردن بود اما اینجا هدف اول ما گل زدن است.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره بازیکن شماره ۲ بوریرام که در بازی رفت غایب بود، چیست؟ گفت: ما برای کل تیم بوریرام برنامه داریم اما اعتقاد دارم بازیکن شماره ۲ تایلند یکی از خوب های بوریرام است که رو به جلو بسیار خطرناک است و به اعتقاد من یکی از بهترین چپ پاهای آسیاست.

وی در پاسخ به این سوال که شما سه - چهار روز زودتر به بوریرام آمدید آیا به شما کمکی برای آشنایی با شرایط کرده؟ متذکر شد: ما به دو دلیل زودتر به بوریرام آمدیم. اول اختلاف ساعت بین دو کشور بود. ما باید به ازای هر یک ساعت اختلاف یک روز زودتر آمدیم و مسئله دیگر بعد مسافت طولانی دو کشور است و برای اینکه شرایط بدنی منطبق بشود، زودتر آمدیم و فکر می کنم امروز کاملا بدن بازیکنان تطبق پیدا می کند و کاملا آماده می شویم.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که آیا شکست شما در بازی آخرتان در لیگ برتر مقابل ذوب آهن تاثیری در بازی فردا خواهد داشت؟ خاطرنشان کرد: باخت را نمی شود فراموش کرد. تیمی که ما را برد از ما بهتر بازی کرد و من نمی خواهم آن شکست را توجیه کنم اما در آن مسابقه خیلی از بازیکنان را نداشتیم ولی برای بازی فردا همه چیز فرق می کند و ما با تیم کامل به مصاف نماینده تایلند می رویم. ما بعد از آن شکست در این سه - چهار روزه یک ریکاوری بدنی و ذهنی انجام دادیم. بازی های لیگ قهرمانان آسیا داستانش فرق می کند و برای اینجا هدف بزرگتری داریم و آن هم قهرمانی آسیا است.

همچنین امیرحسین صادقی نیز که قلعه نویی را در این نشست خبری همراهی می کرد در جواب خبرنگار تایلندی در مورد بازی رفت دو تیم بوریرام و استقلال گفت: ما در آن مسابقه خیلی زود گل زدیم و این باعثشد کمی نظم تاکتیکی ما بهم بخورد. من اعتقاد دارم در آن مسابقه به خصوص در نیمه اول ضعیف کار کردیم اما در این مدت در تمرینات خیلی خوب کار کردیم و فکر می کنم به هدفمان برسیم. ما آمدیم که اینجا گل بزنیم و به مرحله بعد صعود کنیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز