خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا؛

شکست استقلال مقابل بوریرام در نیمه نخست

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۴۸

دیدار تیم‌های بوریرام تایلند و استقلال در نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده تایلند به پایان رسید.

دیدار تیم‌های بوریرام تایلند و استقلال در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده تایلند به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در دیدار برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت۱۵:۳۰ در ورزشگاه تاندر کاستل به مصاف بوریرام یونایتد تایلند رفت که این دیدار در پایان نیمه نخست با گلی که این تیم در دقیقه ۳۷ به ثمر رساند به سود نماینده تایلند به پایان رسید.

در این دیدار استقلال با ترکیب سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، جواد نکونام، جی‌لوید ساموئل، آندرانیک تیموریان، پژمان نوری و محمد قاضی بازی را آغاز کرد و این بازی در دقایق نخست پر از اتفاقات و درگیری بود که البته دو تیم راهی به دروازه یکدیگر پیدا نکردند و استقلال بازی را محتاطانه دنبال می‌کرد.

بالاخره در دقیقه ۳۷ بوریرام موفق شد دروازه استقلال را باز کند. ضربه کرنر بازیکن تایلند درست روی سراوسمار باربافرود آمد و این بازیکن به راحتی با ضربه‌ای دقیق دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.

بعد از به ثمر رسیدن این گل بوریرامی‌ها دست به کنترل بازی زدند و بیشتر توپ را در زمین مسابقه به چرخش در می‌آوردند تا نیمه را به پایان برسانند و به فکر پیاده کردن تدابیر تازه سرمربی جدید خود باشند.

این دیدار در نیمه نخست بعد از ۳ دقیقه وقت اضافه با برتری حریف تایلندی به پایان رسید.

در دیگر دیدارهای این مرحله تاکنون این نتایج رقم خورده است:

اف سی سئول صفر - الاهلی صفر

بوریرام تایلند ۱ - استقلال صفر

لخویا - گوانگژو چین، ساعت ۱۹:۴۵

الشباب - کاشیوا ریسول، ساعت ۲۱:۴۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز