خبرگزاری کار ایران

استقلال فینالیست شود قهرمان خواهد شد؛

فریبا: مجیدی می‌تواند فرشته نجات قلعه‌نویی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۵۷

استقلال در سئول در ضد حملات می تواند از تجربه فرهاد مجیدی استفاده کند و حتی گل بزند. او می تواند فرشته نجات قلعه‌نویی و یارانش در این دیدار بزرگ باشد.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من استقلال با شرایط روحی خوبی راهی سئول شده است.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به نظر من شرایط روحی استقلال خوب است و با وضعیت مناسبی راهی سئول شده است. استقلال اگر در تایلند برد، بحثتجربه بود چون بازیکنان ملی پوش زیادی دارد که میادین بزرگ زیادی را تجربه کرده اند و به همین دلیل جنگ خارج از خانه را مقابل بوریرام تایلند برد اما داستان اف سی سئول خیلی فرق می کند چون آنها هم با تجربه تر هستند و هم بازیکنان ملی پوش زیادی دارند. ضمن اینکه به لحاظ فیزیکی هم قوی تر از تیم تایلندی هستند. در مجموع استقلال کار سختی دارد اما امیدوارم بتواند با امتیاز برگردد و کار را به تهران بکشاند و به فینال برسد. استقلال در سئول در ضد حملات می تواند از تجربه فرهاد مجیدی استفاده کند و حتی گل بزند. او می تواند فرشته نجات قلعه‌نویی و یارانش در این دیدار بزرگ باشد.

وی ادامه داد: طبیعی است که اف سی سئول در خانه خودش هجومی بازی می کند چون می خواهد ۳ امتیاز را بگیرد. تیم های کره ای همیشه هجومی کار می کنند و تا محوطه جریمه خوب جلو می آیند اما برای حضور در منطقه جریمه برنامه خاصی ندارند. استقلال باید روی دفاع خوب تمرکز کند و حواسش به دروازه اش باشد تا با امتیاز به تهران برگردد.

فریبا در پایان گفت: استقلال اگر از این مرحله گذر و به فینال برسد، قهرمان آسیا می شود چون وقتی به فینال برسند، همه عوامل کمک می کنند تا قهرمان شود. دید من این است که رسیدن به فینال یعنی رسیدن استقلال به ستاره سوم و خیلی امیدوارم که این تیم امسال قهرمان آسیا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز