خبرگزاری کار ایران

بازی با سپاهان را باید فراموش کرد؛

شاهرودی: بازیکنان پرسپولیس می‌توانند قهرمان لیگ باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۵۹

پرسپولیسی‌ها باید اتفاقات بازی با سپاهان را فراموش کنند و به بازی‌های بعدی فکر کنند چون پرسپولیس روند خوبی داشت و هنوز هم قهرمانی دور از دسترس نیست و بچه‌ها اگر همت کنند می‌توانند قهرمان شوند.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر دارو اشتباه نمی کرد، پرسپولیس می توانست سپاهان را ببرد.

رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پرسپولیس شرایط خوبی داشت و اگر داور اشتباه نمی‌کرد، می توانست سپاهان را ببرد. پرسپولیس جلوی سپاهان ۱۰ نفره هم خوب و قابل قبول بازی کرد و طبیعی بود که در آن شرایط روی ضد حمله گل دوم را بخورد. یک زمانی هست که داور اشتباه می کند اما در آن صحنه اور پشت به صحنه بود که پنالتی گرفت و بازیکن پرسپولیس را اخراج کرد و در عمر ورزشی ام چنین چیزی ندیده بودم.

وی افزود: همه کارشناسان و پیشکسوتان داوری ایران اشتباه محسن قهرمانی را تأیید کرده اند این اتفاقات نمی دانم طبیعی هست یا نه اما اگر رویانیان و دایی جلوگیری کند حالا و بعد از بازی این مسائل را بگویند، قصه عوض می شود و آن سه امتیاز به پرسپولیس برنمی گردد.

وی در مورد واکنش کمیته داوران می گوید: آقای اصفهانیان اعلام کرده اگر لازم بدانیم باز هم قهرامنی را داور بازی پرسپولیس می گذاریم ایشان نباید مقابل پرسپولیس جبهه بگیرند، وقتی همه پیشکسوتان می گویند که قهرامنی اشتباه کرده و پس از بازی هم خود رویانیان گفته بود که قضاوت قهرمانی پراشتباه بوده، چرا الآن این حرفها را می زند؟ علی دایی هم در مورد قهرمانی حرف هایی زده و باید اثبات کند. دایی سرمربی تیم است و وقتی در حالت عصبانیت با او مصاحبه می کنند، الفاظی را به کار می برد.

شاهرودی در پایان گفت: در حال حاضر پرسپولیسی ها باید اتفاقات بازی با سپاهان را فراموش کنند و به بازی های بعدی فکر کنند چون پرسپولیس روند خوبی داشت و هنوز هم قهرمانی دور از دسترس نیست و بچه ها اگر همت کنند می توانند قهرمان شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز