خبرگزاری کار ایران

از عملکرد تراکتورسازی راضی نیستم

نصرتی: نفت تهران روز سختی در تبریز خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۷۵

باید نفت تهران را ببریم تا هم وضعیت تیم در جدول بهتر شود و هم دومین برد خانگی را به دست آوریم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: باید نفت تهران را در تبریز ببریم تا شکست هفته قبل را جبران کنیم.

محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی سختی مقابل نفت تهران در تبریز داریم اما چون بازی قبلی را باخته ایم و ۳ امتیاز ارزشمند را از دست داده ایم، باید نفت تهران را ببریم تا هم وضعیت تیم در جدول بهتر شود و هم دومین برد خانگی را به دست آوریم.

وی در مورد نفت تهران گفت: نفت تهران تیم خیلی خوب است و مربی بسیار خوبی دارد و بازیکنان با انگیزه ای هم دارند. جایگاه نفت تهران در جدول نشان می دهد چه تیم خوبی هستند. آنها هم در تبریز دنبال نتیجه هستند و نمی توانیم بگوییم از الآن برنده یا بازنده ایم اما می توانم بگویم برای آنها بازی بسیار سختی است و انگیزه ما کار آنها را خیلی سخت خواهد کرد.

وی در مورد مصدومیت علی کریمی و تأثیر آن روی تراکتورسازی گفت: علی یکی از بازیکنان تیم است و بازیکن موثری هم برای تیم ما بوده و عدم حضورش در تیم احساس می شود اما بازیکنان دیگری هستند که بتوانیم نتیجه بگیریم. تلاش می کنیم در بازی با نفت تهران نتیجه بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

نصرتی در پایان گفت: تا الآن از عملکرد تیم راضی نبوده ام و می توانستیم بهتر از این باشیم اما با توجه به شرایط جدول به قهرمانی تیم مان در این فصل امیدوارم چون می توانیم فاصله با صدر جدول را جبران کنیم و قهرمان شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز