خبرگزاری کار ایران

تازه‌ترین اظهارات قلعه‌نویی؛

نگاه ملی به استقلال ندارند / حسن‌زاده در حدی نیست که من را ببخشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۴۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از همه کسانی که به تیمش در آسیا نگاه ملی ندارند انتقاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از همه کسانی که به تیمش در آسیا نگاه ملی ندارند انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از پایان تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی‌ها از این که ما به جمع ۴ تیم برتر آسیا رسیده‌ایم ناراحتند. آنها نه به ما نگاه ملی دارند و نه دوست دارند موفق باشیم.

وی در مورد وضعیت تیمش هم گفت: شرایط امروز استقلال بسیار خوب است اما متاسفانه در کره‌جنوبی دو گل بچه‌گانه دریافت کردیم که این گل‌ها به ساختار دفاعی ما مربوط نمی‌شود بلکه به نفرات خط دفاع ما مربوط می‌شود. در آن بازی مدافع ما اشتباهی بچه‌گانه انجام داد که باعثشکست استقلال در آن بازی شد. البته ما مصمم هستیم و به شما قول می‌دهم ان شاء الله به فینال صعود خواهیم کرد.

قلعه‌نویی در مورد آخرین وضعیت محمد قاضی، خسرو حیدری و سیاوش اکبرپور هم خاطرنشان کرد: قاضی زیر نظر کادر پزشکی در حال مداوای مصدومیت خود است و هنوز وضعیتش بصورت صددرصد مشخص نشده است. البته حیدری و اکبرپور به طور حتم به این بازی خواهند رسید، هرچند به توصیه کادر پزشکی تمرینات حیدری سبک‌تر از سایر بازیکنان است.

وی در خصوص غیبت نکونام و تیموریان در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمان آسیا تاکید کرد: نبود این دو بازیکنان بسیار تاثیرگذار است زیرا از وزنه‌های بزرگ استقلال هستند اما ما نمی‌توانم از آنها استفاده کنیم. نفرات جایگزین مطمئنا تلاش خود را به کار می‌بندند تا جای این دو بازیکن را پر کنند.

وی در مورد رای کمیته انضباطی در خصوص محرومیتش هم تاکید کرد: از رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی ناراحتم زیرا عدالتی در آن وجود ندارد. نیازی ندارم حسن‌زاده من را ببخشید. ایشان در آن حدی نیستند که من را ببخشند و برای کفاشیان متاسفم که به این امور رسیدگی کلی نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان درباره ممنوعیت حضور بازیکنانش در فیس‌بوک گفت: روز شنبه با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواستم در شب بازی وارد صفحات اجتماعی نشده و اعتدال را در هر زمینه‌ای رعایت کنند. در صفحات اجتماعی نکات مثبت زیادی وجود دارد اما نگاه ما به مسائل منفی آن زیادتر است. ضمن اینکه ما باید استفاده مناسب از فضای مجازی داشته باشیم نه اینکه بخواهیم از منفی‌ها آن بیشتر استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز