خبرگزاری کار ایران

حواس قلعه نویی به اطراف تیم است؛

بیانی: یکسری دوست ندارند امیر با استقلال نتیجه بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۱۶

اف سی سئول تیم خوبی است اما می توانیم آنها را در تهران ببریم و راهی فینال آسیا شویم چون دفاع آنها ضعیف است.

آنالیزور تیم فوتبال استقلال گفت: در آستانه بازی با اف سی سئول بچه های ما در شرایط خوبی هستند.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی برگشت با اف سی سئول بچه های ما در شرایط خوبی هستند و فقط در تهران باید یک مقدار با احتیاط کار کنیم و اشتباهات بچه گانه ای که در بازی رفت داشتیم را تکرار نکنیم.

انالیزور استقلال همچنین متذکر شد: ما در سئول گل های بدی خوردیم که روی بی احتیاطی بود و در جلسه فنی که با بچه ها داشتیم هم فیلم بازی را به آنها نشان دادیم و اشتباهات را گفتیم. اف سی سئول تیم خوبی است اما می توانیم آنها را در تهران ببریم و راهی فینال آسیا شویم چون دفاع آنها ضعیف است.

وی در مورد غیبت نکونام و تیموریان در بازی برگشت با اف سی سئول گفت: خیلی حیف شد که جواد و آندو نیستند چون در این بازی می توانستند خیلی به استقلال کم کنند. البته خسرو حیدری در این دیدار به میدان می رود و خیلی شرایط بهتری فراهم می شود. واقعیت این است که ما باید اف سی سئول را ببریم هر چند که آنها تیم خوبی دارند اما اگر گل نخوریم، می توانیم اف سی سئول را ببریم. شرایط تیم ما طوری است که باید ببریم و دو گل زدن برای تیمی که می خواهد قهرمان آسیا شود، زیاد نیست ضمن اینکه آنها از طرفداران ما وحشت دارند و می توانیم ببریم.

بیانی در مورد صحبت های اخیر قلعه نویی گفت: امیر اعلام کرده خیلی ها از اینکه استقلال با او به ۴ تیم آسیا رسیده، ناراحتند اما باید بگویم خیلی ها هم خوشحال هستند. البته یکسری هستند که دوست ندارند امیر نتیجه بگیرد و خیلی در کار امیر کارشکنی می کنند چون به او کمک نمی کنند و هنوز مشکلات مالی تیم حل نشده است.

وی در پایان افزود: یک مربی باید تیم تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد اما الان بچه های ما مدام غر می زنند و مشکلات وجود دارد. تیمی که می خواهد قهرمانی آسیا شود، سرمربی اش باید فقط روی مسائل فنی تمرکز کند اما به خاطر مشکلات زیادی که هست، حواس امیر به اطراف تیم هم هست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز