خبرگزاری کار ایران

قرار نیست در همه بازی‌ها فیکس باشم؛

محمد ابراهیمی: راه‌آهن مقابل تراکتورسازی انتحاری بازی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۵۸

الآن باید قبول کنیم که علی کریمی در کنار ما نیست و بچه ها باید تمام تلاش خودشان را بکنند تا جایش را پر کنند. امیدوارم کریمی زودتر برگردد و به تیم کمک کند.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در آستانه بازی با راه آهن در تهران شرایط ما عالی است.

محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با راه آهن در تهران شرایط تیم ما عالی است. ما مقابل نفت تهران یک برد و ۳ امتیاز خوب کسب کردیم و روحیه بچه ها عالی است و آماده ایم تا در تهران یک بازی خوب مقابل راه‌آهن برگزار کنیم.

وی افزود: بازیهای راه آهن توسط کادر فنی ما آنالیز شده و نقاط ضعف و قوت این تیم را به بازیکنان خواهد کرد اما با یک بازی خوب و حساب شده دنبال ۳ امتیاز این بازی هستیم. ما کاری به مشکلات راه آهن نداریم چون هر تیمی مشکلات خودش را دارد اما راه آهن بازیکنان جوان و خوبی دارد و بازی سختی داریم. مقابل راه آهن محکوم به برد هستیم و اگر می خواهیم خودمان را در کورس قرار دهیم، باید مقابل راه آهن محکم و حساب شده بازی کنیم و ببریم.

وی در مورد عدم حضور علی کریمی در بازیهای اخیر تراکتورسازی گفت: کریمی بازیکن بزرگی هستند و شکی در این موضوع نیست و در این فصل بهترین بازیها را برای تراکتورسازی انجام داد و خیلی آماده بود. الآن باید قبول کنیم که ایشان نیستند و بچه ها باید تمام تلاش خودشان را بکنند تا جایش را پر کنند. امیدوارم کریمی زودتر برگردد و به تیم کمک کند.

ابراهیمی در پایان و در مورد نیمکت نشینی اش در بازی‌های اخیر تراکتورسازی گفت: ما در بازیهای اول فصل فیکس بودم و فقط در دو سه بازی است که ذخیره بودم قرار نیست در همه بازیها در ترکیب اصلی باشم چون ما بازیهای جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را هم داریم و نیرو و توان بچه ها باید درست تقسیم شود تا در همه بازیها نتیجه بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز