خبرگزاری کار ایران

پس از ناکامی در رسیدن به فینال آسیا؛

قلعه نویی: ای کاش داور بازی عرب نبود / از نظر فوتبالی بهتر بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۴۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد که ای کاش داور بازی تیمش مقابل اف سی سئول عرب نبود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد که ای کاش داور بازی تیمش مقابل اف سی سئول عرب نبود.

به گزارش ایلنا، امیرقلعه نویی پس از توقفتیمش مقابل اف سی سئول و عدم صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران، گفت: هواداران با تشویق ما در طول بازی و به خصوص زمانی که عقب بودیم، ما را شرمنده کردند. به بازیکنانم خسته نباشیدمی گویم خیلی زیبا بازی کردیم اماعدالت فوتبال رعایت نشد. موقعیت های زیادی را از دست دادیم و برخلاف بازی گل خوردیم که گل بسیار کم نظیری بود. از همه تشکر می کنم اما امروز عدالت فوتبال رعایت نشد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: برای رسیدن به اینجا خیلی سختی کشیدیم اما حق ما رسیدن به فینال بود. از فوتبال تیم خودم خیلی راضی هستم.

وی تصریح کرد: ای کاش برای داوری این بازی از میان عرب ها انتخاب نمی کردند. او پنالتی پ‍ژمان نوری را نگرفت. اگر قرار است او به جام جهانی برود مطمئن باشید حق داوران ما بسیار بیشتر از او است و الغندی قضاوت ضعیفی داشت.

وی اظهارداشت: بسیار ناراحت هستم اما ازنظر فوتبالی خیلی برتر بودیم و این مساله برای من زیبا است. گل را در زمان بسیار بدی دریافت کردیم و باید برای سال آینده سعی کنیم موفق تر باشیم. هواداران روز بسیار خوبی را برای ما رقم زدند اما ای کاش آنها امشب خوشحال به خانه می رفتند.

وی در خصوص تعویض خسرو حیدری، افزود: باید از او تشکر کنم که حاضر شد به خاطر مردم بازی کند اما تعویض های ما ازجمله بازی نکردن قاضی در نیمه نخست به خاطر مصدومیت ها بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: بازی رفت یک نیمه دیگر از بازی بود ولی در این دیدار ما خیلی انگیزه داشتیم وواقعا بازیکنان فداکارانه کار کردند. در فوتبال شانس موثر است و ما امروز شایسته صعود بودیم. مقداری ایراد های دفاعی داریم و باید وضعیت بهتر شود.

وی اظهارداشت: تیمی که می خواهد در آسیا هم موفق باشد باید تیم بیرونی قوی داشته باشد. بسیاری از مسایل را نمی خواهم باز کنم اما هیات مدیره و مدیرعامل ما تلاش کردند اما آنطور که باید تقویت نشدیم. متاسفانه پول های بازیکنان ما واریز نشده اما آنها به خاطر غیرت خود با قدرت کار کردند.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: ما در مسابقات لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده بسیار بهتر خواهیم بود اما برای موفقیت در این مرحله حداقل ۱۵ میلیارد پول می خواستیم.

وی افزود: خوشبختانه احمد جمشیدیان به شرایط بازی رسیده و امروز هم مشکل بازیسازی ما را حل کرد. این شکست جزیی از فوتبال است باید هرچه سریعتر تیم را جمع کنیم و مشکلات مالی هم برطرف شود اما مطمئن باشید در دیدار های آینده با قدرت بیشتری به میدان خواهیم رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز