خبرگزاری کار ایران

رسیدن به جایگاه مطلوب زمان می‌برد؛

آذری: بگویم نگران ذوب‌آهن نیستم، دروغ گفته‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۶۲

با توجه به جلساتی که با بچه‌ها و بوناچیچ داشتیم، باید مشکلات خوب مدیریت شود و شاهد نتیجه گرفتن ذوب‌آهن در لیگ باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر بگویم نگران تیم نیستم، دروغ گفته‌ام اما باید نگرانی‌ام را مدیریت کنم تا تبدیل به یک فرصت شود.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با توجه به جلساتی که با بچه‌ها و بوناچیچ داشتیم، باید مشکلات خوب مدیریت شود و شاهد نتیجه گرفتن ذوب‌آهن در لیگ باشیم. به هر حال ذوب‌آهن قهرمانان شایسته، مربی خوب و یک باشگاه توانمند و با ساختار است و این فاکتورها باید با یک نتیجه خوب همراه باشد.

مدیرعامل ذوب‌آهن اظهار داشت: برای بهتر شدن شرایط تیم یکسری راهکارهای خاصی را اعمال کرده ایم و جلسات انفرادی و عمومی را با بازیکنان داشته‌ایم. بچه‌ها در این فضا قرار گرفته اند که انتظارات مدیران متفاوت است و من به عنوان کسی که سال‌ها ملی‌پوش بوده‌اند و به عنوان مربی و مدیر کار کرده و انتظار دارم بچه‌ها با تمام توان در میدان حاضر شوند و ذوب آهن را به جایگاه اصلی‌اش برسانند. به هر حال رسیدن به جایگاه مطلوب زمان می‌برد اما بچه‌های ما این توان را دارند و امیدوارم به روزهای خوب برسیم.

آذری در پایان گفت: زیاد به این قضایا حساسیت ندارم که ذوب‌آهن تیم اول اصفهان است یا سپاهان و چیزی که خیلی مهم است اینکه به فوتبال مملکت ثابت شده ذوب‌آهن و سپاهان طلایه‌دار فوتبال ایران در سطح بین‌المللی در یک دهه اخیر بوده‌اند چون هر دو تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌اند و غیر از آن زیر ساخت درست کرده‌اند و بازیکن به تیم‌های ملی معرفی کرده‌اند و مربی و مدیر به جامعه ورزش داده‌اند. البته ذوب‌آهن استادیوم هم درست کرده و در مجموع دو تیم به ورزش مملکت خدمت کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز