خبرگزاری کار ایران

اردوی آمریکا مناسب خواهد بود؛

کی‌روش: توجهی به شایعات نمی‌کنم / تمرکزم روی تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۵۵

از حضور در ایران خوشحال و راضی هستم و اگر قرار بود به شایعات توجه کنم؛ ۲ سال قبل تصمیم دیگری می‌گرفتم اما امروز در ایران هستم و تمرکزم روی کارم است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نمی خواهم در مورد حواشی و شایعاتی که اطراف من به وجود آمده صحبت کنم.

کارلوس کی‌روش در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مدتی که ایران نبودم، شایعات و حواشی زیادی مطرح شده بود و گفته بودند من دیگر به ایران بر نمی‌گردم و حالا هم می‌گویند چون پولم را گرفته‌ام به ایران آمده‌ام. نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم و مهم کارم است که روی آن تمرکز کرده‌ام.

وی در مورد بازی تیم ملی مقابل امریکا گفت: رئیس فدراسیون فوتبال آمریکا با من تماس گرفت و گفت دوست دارد قبل از سفر به برزیل در آمریکا اردو بزنیم و با آنها بازی کنیم که این اتفاق برای تیم ملی خوب است چون امریکا فاصله کمی با برزیل دارد و می‌توانیم با یک تمرین خوب، آمادگی مناسب و استراحت لازم وارد جام جهانی شویم.

کی‌روش در پایان گفت: من به شایعاتی که در موردم مطرح می‌شود، توجه نمی‌کنم. از حضور در ایران خوشحال و راضی هستم و اگر قرار بود به شایعات توجه کنم؛ ۲ سال قبل تصمیم دیگری می‌گرفتم اما امروز در ایران هستم و تمرکزم روی کارم است تا تیم ملی با بهترین شرایط وارد جام جهانی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز