خبرگزاری کار ایران

دعوای دایی و حاجی باید دوستانه حل شود؛

پورمند: مایلی‌کهن از فوتبال هیچ چیزی نمی‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۸۹

با علی دایی هم همبازی بوده‌ام، دایی آدم بزرگی است و باید احترامش حفظ شود اما مایلی‌کهن هم آدم کوچکی نیست.

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بازی ما و پرسپولیس بازی داراها و ندارها بود.

علیرضا پورمند در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به قول محمد مایلی‌کهن بازی ما و پرسپولیس بازی داراها و ندارها بود چون از نظر نفرات دو تیم قابل قیاس نبودند و دست آنها حتی برای تعویض هم پر بود.

مربی صبای قم همچنین متذکر شد: ما فقط رضا عنایتی و مرتضی کاشی را داشتیم که با تجربه بودند و بقیه بازیکنان ما جوان هستند و بر اساس داشته‌های خود بازی کردیم و اگر آن فرصت در لحظات پایانی برای حریف ایجاد نمی‌شد، برده بودیم. به هر حال هر ۲ تیم فوتبال بازی کردند و دنبال ضد فوتبال نبودند و بازی مساوی شد.

وی در مورد دعوای مایلی‌کهن و دایی گفت: این دعوا بین ۲ تا از بزرگان فوتبال ما اتفاق افتاده و باید یک شخص یا منبعی باشد که صحبت‌های آنها را بررسی کند تا مشخص شود کدام‌یک از آنها درست می گوید. من ۲ سال است با محمد مایلی‌کهن کار می‌کنم و مرد بزرگی است. با علی دایی هم همبازی بوده‌ام، دایی آدم بزرگی است و باید احترامش حفظ شود اما مایلی‌کهن هم آدم کوچکی نیست.

پورمند در ادامه خاطرنشان کرد: محمد مایلی‌کهن آدم وارسته‌ای است و از فوتبال هیچ چیزی نمی‌خواهد و بسیار متواضع است. پیشنهادم این است که چون هر ۲ نفر از بزرگان فوتبال هستند و از یکدیگر دلخوری دارند، این مسئله را در فضایی که رسانه‌ای نباشد، حل کنند.

وی در پایان در مورد آینده صبای قم گفت: صبا دقیقاً پارسال و با همین تعداد بازی همین امتیاز را داشت. ما از بچه‌های بومی قم استفاده کردیم و فقط عنایتی و امرایی را به تیم اضافه کردیم در صورتی که ۵-۶ بازیکن تاثیرگذار تیم رفته بودند. ما نسبت به بودجه‌ای که داشتیم تیم را بستیم و فقط یک مقدار تجربه بچه‌ها پایین است و فکر می‌کنم با کمی تقویت تیم در نیم فصل، اوضاع ما بهتر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز