خبرگزاری کار ایران

تیم ما لایق پیروزی بود؛

مهاجری: پدیده شانس اول صعود به لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۳۷

بازیکنان ما جوان و بی تجربه هستند و تحت تاثیر اشتباهات داوری قرار می‌گیرند که امیدوارم مسائل داوری در هفته‌های آتی برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: بازیکنان ما بازی خوبی به نمایش گذاشتند و لایق پیروزی بودند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری پس از تساوی تیمش مقابل پدیده در شهرآورد مشهد، اظهار داشت: بازی به عنوان شهرآورد مشهد از حساسیت خاصی برخوردار بود و خوشبختانه از نظر جو ورزشگاه به خوبی به پایان رسید.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش، بیان کرد: این تساوی چیزی از ارزش‌های آنها کم نکرد، در حال حاضر مسائل جزیی در بازی تیم ما وجود دارد که به مرور زمان مرتفع خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با تاکید بر لزوم دقت بیشتر از سوی داوران در قضاوت بازی‌ها، گفت: داوران باید با قضاوت یکدست و روان، امکان ایجاد هر گونه شبهه را از بین ببرند. بازیکنان ما جوان و بی تجربه هستند و تحت تاثیر اشتباهات داوری قرار می‌گیرند که امیدوارم مسائل داوری در هفته‌های آتی برطرف شود.

وی درباره تیم فوتبال پدیده نیز گفت: این تیم از امکانات خوب، بازیکنان توانمند و مربی باتجربه برخوردار است و از نظر من شانس اول صعود به لیگ برتر است.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با بیان اینکه بازی بعدی تیمش روز جمعه ۱۹ مهرماه مقابل نفت آبادان در این شهر خواهد بود، افزود: با توجه به حساسیت بازی های لیگ دسته اول و سخت بودن شرایط حمل و نقل تیم ها، بازی ها فشرده برگزار می شود در حالیکه باید فرصت بیشتری به تیم ها داد تا زمان لازم برای کسب آمادگی را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز