خبرگزاری کار ایران

نبی خبر داد:

مهلت نقل و انتقالات تیم‌های فوتبال ساحلی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۲۲

دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به ۲۰ هیات فوتبال استان از زمان نقل و انتقالات تیم های حاضر در مسابقات رده سنی فوتبال ساحلی خبر داد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به ۲۰ هیات فوتبال استان از زمان نقل و انتقالات تیم های حاضر در مسابقات رده سنی فوتبال ساحلی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی محمدنبی با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال استان‌های کرمان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، مازندرن، گلستان، خراسان رضوی، کرمانشاه، یزد، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خوزستان، سمنان، تهران، همدان و گیلان که آمادگی خود را در این مسابقات اعلام کرده‌اند، شرایط حضور بازیکنان در این تیم‌ها و مدارک مورد نیاز در این مسابقات را به شرح زیر اعلام کرد:

مدارک مورد نیاز:

- کپی برابر اصل شده صفحه اول ودوم شناسنامه پدر یا مادر بازیکن.

- کپی برابر اصل شده صفحه اول و دوم و کارت ملی بازیکن(در صورت داشتن توضیحات ارائه صفحه توضیحات الزامی است)

- گواهی پنجم ابتدایی که در آن تاریخ تولد بازیکن ذکر شده و توسط مدرسه و آموزش و پرورش تائید شده است

- رضایت‌نامه محضری والدین برای بازیکنان زیر ۱۸ سال.

- لیست اسامی که به تائید مدیرعامل و هیات فوتبال استان رسیده باشد(تعداد بازیکنان ۱۲ نفر + ۳ نفر کادر حضور سرپرست و سرمربی الزامی است)

- گواهی خدمت بازیکنان مشمول(دانشجو، دانش آموز، …) و گواهی خدمت بازیکنانیکه به سن خدمتی رسیده اند، طبق ابلاغیه از حوزه نظام وظیفه تهران صادر خواهد شد.

- ۲ قطعه عکس ۴*۳(جدید)

- فیش واریزی ورودی مسابقات به مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ ریال که به حساب فدراسیون بانک تجارت شعبه سپهبد قره‌نی به شماره حساب ۲۰۹۲۵۸۶۸ واریز شده باشد.

- کپی شناسنامه، پایان خدمت و کارت ملی کادر تیم.

- ارائه مدرک مربیگری سرمربی و مربی تیم.

- معرفی نامه سرپرست تیم که توسط مدیرعامل و هیات مربوطه به تائید رسیده باشد.

شرایط حضور بازیکن:

۱ - بازیکنانی که در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند نباید با باشگاه دیگری در فصل ۹۳-۹۲ قرارداد داشته باشند.

۲ - باشگاه‌ها می‌توانند از بازیکنانی که در هر رده سنی در مسابقات کشوری، استانی و… مربوط به همان باشگاه فعالیت دارند نیز در این دوره از مسابقات بطور همزمان استفاده نمایند.

۳ - بازیکنان می‌توانند بعد از اتمام مسابقات درصورت نداشتن قرارداد با باشگاه مربوط با دیگر باشگاه‌ها در زمان مجاز نقل و انتقالات قرارداد منعقد نمایند.

۴ - هر باشگاه می‌تواند نسبت به جذب ۳ بازیکن قرضی اقدام نموده که در صورت جذب این بازیکنان به مدت ۳ ماه نمی‌توانند به باشگاه مبدا باز گردند.

اسامی تیم‌های حاضر در این مسابقات: هیات کرمان(عدم اعلام اسم تیم)، دریانوردان بوشهر، موج گناوه، شهدا چلیچه، فائزکاران، وحدت بندرترکمن، نوین زعفران مشهد، شباب کرمانشاه، کوثر اردکان یزد، سیستان(عدم اعلام اسم تیم)، صنعت کشاورزی و مبارکه، شهرداری تیران، شهرداری نجف‌آباد، پاسارگان رامشیر خوزستان، ایرمان سمنان، ویژن تهران، پایانه‌های همدان، ملوان بندرگز، گلساپوش یزد و خزر رودسر است. تحویل مدارک براساس شرایط فوق از ۲۰ تا ۲۸ مهرماه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز