خبرگزاری کار ایران

جوانان برای برد به میدان می‌روند؛

دوستی‌مهر: بازی با عربستان یک فینال آسیایی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۳۱

بازی‌های عربستان را هم دیده‌ایم و عربستان تیم با کیفیتی است که می‌تواند بازی فردا را در حد یک فینال آسیایی دانست.

مدیر فنی تیم ملی جوانان درباره آخرین وضعیت تیم ملی جوانان و بازی این تیم مقابل لبنان و بازی روز شنبه مقابل عربستان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، علی دوستی‌مهر در این باره گفت: همانطور که پیش بینی کرده بودیم تاجیکستان در بازی مقابل ایران قوای بدنی‌اش را خالی کرده بود و به همین دلیل بود که عربستان ۵ گل به آنها زد. آنها مقابل ایران بازی سزاوانه‌ای را انجام دادند اما از نظر کار بدنی نتوانستند تاب بیاورند. این مورد برای لبنانی هم اتفاق افتاد و آنها در مقابل ایران به جز ۱۵ دقیقه اول کار خاصی را انجام ندادند. بازیکنان در ادامه بازی بسیار خوبی ارائه کردند و حضور سردار آزمون تنها لژیونر تیم ملی جوانان در بدست آمدن نتیجه ۶ بر یک تاثیر داشت. همانطور که می‌دانید سردار آزمون، اولین لژیونر تاریخ تیم ملی جوانان ایران است که در مسابقات آسیایی حضور پیدا کرده است.

وی ادامه داد: از روز اول هم مشخص بود که حریف اصلی ما در گروه عربستان است و به همین دلیل هر دو تیم فعلا ۶ امتیازی هستند و بازی فردا یک بازی حساس خواهد بود. حساس از جهت جدول والبته تعیین تیم اول گروه که به مرحله نهایی صعود می‌کند. با توجه به شرایط دیگر گروه‌ها تیم دوم گروه چهارم یعنی گروهی که ما در آن قرار گرفته‌ایم شانس صعود دارد اما نباید ریسک کرد. مطمئنا تیم ملی جوانان برای برد به میدان می‌رود و عربستان با لبنان و تاجیکستان فرقی نخواهد داشت. امیدواریم بازی فردا مقابل عربستان بازی خوبی باشد. بازی‌های عربستان را هم دیده‌ایم و عربستان تیم با کیفیتی است که می‌تواند بازی فردا را در حد یک فینال آسیایی دانست. امیدوارم مردم کرمان فردا به ورزشگاه بیایند و تیم ملی جوانان را تنها نگذارند.

مدیرفنی تیم ملی جوانان و سرمربی تیم ملی زیر۱۷ سال درباره اردوی تیم ملی نوجوانان گفت: تیم ملی زیر۱۷ سال از فرداساعت ۱۲ ظهر وارد اردو می شود و روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح تهران را به مقصد امارات ترک خواهد کرد تا در جام جهانی ۲۰۱۳ شرکت کند. همه شرایط مهیا شده و فدراسیون به خوبی تدارک دیده است و تیم ملی نوجوانان با همه قوایش در جام جهانی شرکت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز