خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌ها بر عملکرد ما تاثیر گذاشت؛

حنطه: بازیکنان ابومسلم تکلیف خود را نمی‌دانستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۸۱

متاسفانه در چند وقت اخیر علیرغم اینکه تمرینات خود را برگزار می‌کردیم ولی حاشیه‌های اطراف تیم اجازه تمرکز کافی به بازیکنان و کادر فنی را نمی‌داد.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری نسبت به مسابقه نخست خود داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، علی حنطه پس از باخت دو بر یک تیمش در دیدار نخست خود در لیگ دسته اول فوتبال ایران اظهار داشت: مسابقه سختی بود علیرغم اینکه بازیکنان ما عملکرد نسبتا خوبی داشتند و تا مدتی از بازی با یک گل، پیروز میدان بودیم ولی در پایان بازی را واگذار کردیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان ابومسلم تا پیش از بازی تکلیف خود را برای حضور در این دیدار نمی‌دانستند، افزود: متاسفانه در چند وقت اخیر علیرغم اینکه تمرینات خود را برگزار می‌کردیم ولی حاشیه‌های اطراف تیم اجازه تمرکز کافی به بازیکنان و کادر فنی را نمی‌داد و به نظر من همین موضوع تاثیر زیادی در این شکست داشت.

حنطه ادامه داد: به هر حال این مسائل به پایان رسید و نخستین دیدار خود را در لیگ دسته اول انجام دادیم و از این پس تلاش می‌کنیم تیمی را راهی مسابقات کنیم که قدرتمندتر از امروز در بازی‌ها حاضر شود.

سرمربی ابومسلم با اشاره به اینکه در لیگ دسته اول، رقابت بین تیم‌ها نزدیک و حساس است، گفت: با تلاش بازیکنان و همچنین تدابیر کادر فنی در بازی‌های آینده این شکست را جبران خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز