خبرگزاری کار ایران

احسان سحرخیز در گفتگو با ایلنا:

از مدیریت ابومسلم انصراف داده‌ام / فیفا یک‌هفته‌ مهلت داده!

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۶۹

بیش از یک میلیارد از بدهی فصل گذشته بازیکنان ابومسلم مانده و یک بازیکن خارجی برای دریافت طلب خود به فیفا شکایت کرده و فیفا نیز یک هفته به ابومسلم مهلت پرداخت داده است.

ایلنا: مدیرعامل سابق تیم فوتبال ابومسلم گفت: با این شرط که تمامی مطالبات من و تیم آقای چمنیان پرداخت شود از مدیریت تیم انصراف داده‌ام.

احسان سحرخیز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: شب قبل از بازی ابومسلم آقای نوروزی، رئیس حراست وزارت ورزش با حمیسی، رئیس حراست فدراسیون فوتبال تماس گرفته و می‌گوید که قبل از توافق کامل با من نباید بازی روز جمعه ابومسلم برگزار شود.

وی در ادامه افزود: پیش از ظهر روز جمعه جلسه‌ای با حضور من و آقای حمیسی در اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد و از من خواستند در این زمینه اعلام نظر کنم. آقای حمیسی گفت ساعت ۱۲ پنجشنبه شب رئیس حراست وزارت ورزش با وی تماس گرفته و گفته باید برای دریافت توافق آقای سحرخیز به مشهد بروید و تا مشکل را حل نکردید برنگردید.

سحرخیز تصریح کرد: در حاشیه جلسه محمدزاده، سرپرست تیم آقای چمنیان گفت که علاوه بر بدهی‌های سابق ابومسلم اکنون ۱.۵ میلیارد تومان دیگر نیز به جمع بدهی‌ها اضافه شده و مدیریت باشگاه باید ۲.۵ میلیارد تومان بدهی را پرداخت کند و من هم در شرایط گفتم بنابر نامه آقای کفاشیان در صورت دریافت مطالبات خودم یعنی آنچه از روز واگذاری تیم به من هزینه کردم تا به امروز و ۵۰ درصد از رقم قرارداد بازیکنان تیم چمنیان، از مباحثمدیریتی ابومسلم کنار می‌کشم.

مدیرعامل سابق ابومسلم ادامه داد: آنگونه که گفته شده، بیش از یک میلیارد تومان از بدهی فصل گذشته بازیکنان تیم ابومسلم مانده و یک بازیکن خارجی نیز برای دریافت بیش از ۱۰۰ هزار دلار طلب خود به فیفا شکایت کرده و فیفا نیز یک هفته به ابومسلم مهلت پرداخت داده است.

وی با اشاره به اظهارات تلفنی مهدی تاج در این جلسه گفت: در جلسه مذکور حتی با آقای تاج هم تماس گرفتم و ایشان گفت با توجه به صحبت‌های قبلی، وی نمی‌تواند بازی را لغو کند و قول داد اگر مطالبات من و بازیکنان تیم چمنیان پرداخت نشود قطعا بازی بعدی ابومسلم را لغو می‌کند.

سحرخیز افزود: آقای وفایی باید تعهدات مربوط به ۵۰ درصد از رقم قرارداد بازیکنان تیم چمنیان را پرداخت کند.

مدیرعامل سابق ابومسلم در خصوص جلسه وزارت ورزش و مجلس نیز گفت: جلسه فردای نمایندگان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و مجلس شورای اسلامی لغو شد و قرار است من و آقایان وفایی، بهروان، نبی، تاج و حسن‌زاده جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال داشته باشیم و بر سر مطالبات من و تیم چمنیان توافق کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز