خبرگزاری کار ایران

هیچ بازیکن پرسپولیس مدنظر ما نیست؛

آذری: می‌خواهیم دلالی در فوتبال را از بین ببریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۶۰

اگر می‌خواهیم راهی برای از بین بردن دلال و واسطه پیدا کنیم باید مدیران باشگاه‌ها به طور مستقیم با هم صحبت کنند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: فقط برای دیدن آقای ترابیان و عرض تبریک به ایشان به باشگاه سپاهان رفتم.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بنده فقط برای دیدن ترابیان مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان و عرض تبریک به وی به به باشگاه سپاهان رفتم و هیچ بحثی در رابطه با جذب بازیکنان آنها در این دیدار نشد. ما خواهان جذب یعقوب کریمی و آرش افشین از سپاهان هستیم و برای جذب این دو بازیکن درخواست رسمی خودم را برای باشگاه سپاهان فرستاده‌ایم که اگر آنها را نمی‌خواهند بازی بدهند، به ما بدهند و از مدیران سپاهان خواستیم کتبا جواب ما را بدهند اما هنوز اعلام موضع نکرده‌اند.

وی افزود: به هر حال شرط و عرف اداری این است که اگر بازیکنی را می‌خواهیم، با مدیران باشگاه به صورت رسمی مذاکره کنیم چون اگر می‌خواهیم راهی برای از بین بردن دلال و واسطه پیدا کنیم باید مدیران باشگاه‌ها به طور مستقیم با هم صحبت کنند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد به خدمت گرفتن علیرضا نورمحمدی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: راجع به پرسپولیس تصمیم خاصی ندارم و می‌خواهم این شیوه را امسال در پی بگیریم که هر بازیکنی را بخواهیم، مستقیم با مدیران آن باشگاه صحبت کنیم. ما روی هیچ بازیکنی از پرسپولیس نظر خاصی نداریم. اگر بازیکنی را از پرسپولیس بخواهیم، به صورت رسمی به این باشگاه پیشنهاد خواهیم داد.

وی در مورد مشکلات مالی ذوب‌آهن گفت: مشکلات مالی ما هنوز حل نشده و ۲۲ میلیارد تومان بدهی داریم و یکسری از آنها مغایرت‌هایی است که با کارخانه وجود دارد اما بودجه جاری امسال را به هیچ عنوان صرف جذب بازیکن در نیم فصل نمی‌کنیم.

آذری در پایان درباره وضعیت سرمربی کروات این تیم نیز گفت: جایگاه بوناچیچ در ذوب‌آهن محکم است، اما اول باید ابزار لازم را برایش فراهم کنیم. لوکا فصل قبل با همین شیوه در مس کرمان موفق شد و در نیم فصل دوم با تقویت این تیم توانست نتیجه بگیرد و نظرم این است که در ذوب‌آهن هم می‌تواند منشأ خدمات باشد به شرطی که ابزار را برایش مهیا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز