خبرگزاری کار ایران

فیفا باید از خود تیاگو مطالبه می‌کرد؛

شکری: فیفا یک مدرک را به اشتباه از ما تقاضا کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۶۴

فیفا از ما مدارکی را خواسته که در یک مورد این درخواست درست نیست و در لایحه دفاعیه خود، موضوع را به فیفا متذکر می‌شویم.

وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: یکی از مدارکی که فیفا از ما خواسته در واقع باید از خود تیاگو مطالبه شود که این موضوع را به اطلاع فیفا می‌رسانیم.

به گزارش ایلنا، مصطفی شکری گفت: در پرونده تیاگو مثل پرونده‌های دیگری که در فیفا مطرح می‌شود یکی از دغدغه‌های ما صیانت از اعتبار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع ذیصلاح داخلی در رسیدگی به چنین اختلافاتی است. در لایحه دفاعیه‌ای که برای فیفا ارسال می‌کنیم این مساله لحاظ شده و در کلیه پرونده‌ها، حتی اگر در تطابق با قوانین داخلی و فیفا به این نتیجه برسیم که بخشی از مطالبه افراد به حق است، آن را می‌پذیریم و چنین سیاستی از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس برای ما تعیین شده اما اگر در جایی هم ببینیم منافع و حق باشگاه در خطر است از کلیه ظرفیت‌های حقوقی و قراردادی بهره می‌گیریم.

مشاور پرسپولیس در امور حقوق بین‌الملل در ادامه تصریح کرد: موضوع مطرح شده از سوی تیاگو از دو منظر حقوقی قابل بحثاست که هر دو را در نظر گرفته‌ایم. همچنین فیفا از ما مدارکی را خواسته که در یک مورد این درخواست درست نیست و در لایحه دفاعیه خود، موضوع را به فیفا متذکر می‌شویم. آنها از ما شکواییه تیاگو، مطرح شده در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را خواسته‌اند که اشتباه است و این را باید از تیاگو یا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بخواهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز