خبرگزاری کار ایران

از دقیقه یک حمله خواهیم کرد؛

دوستی‌مهر: صعود به جمع ۴ تیم دور از دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۰۸

تمام تلاشم را می‌کنم که بازی‌های خوب و تماشاگرپسندی ارائه کنیم و کاری کنیم که همه از فوتبال لذت ببرند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان زیر ۱۷ سال ایران در تمرین آخر این تیم پیش از حضور در جام جهانی نوجوانان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، علی دوستی‌مهر گفت: اردوی بسیار خوبی در آلمان داشتیم و ۵ بازی تدارکاتی با تیم‌های قوی لیگ نوجوانان آلمان انجام دادیم. این بازی‌ها کمک کرد تا به خود باوری برسیم و نقاط ضعف تیم را مشخص کرد تا بعد از این اردو آنها را در تهران برطرف کنیم.

وی ادامه داد: هدف ما این است تا نمایش بهتری نسبت به دوره‌ قبل در این جام جهانی داشته باشیم. در دوره قبل هلند و گامبیا را شکست دادیم و این دوره به دنبال این هستیم که حریفان‌ خود را به خوبی از پیش رو برداریم. اعتقادم این است که صعود به جمع ۴ تیم دور از دسترس نیست.

دوستی‌مهر همچنین تاکید کرد: ما جوانان با غیرتی داریم و مردم ایران همیشه در انجام کارهای سخت موفق‌تر بوده‌اند. ما با تیم‌های بزرگی هم‌ گروهیم اما در تمامی دیدارها تهاجمی بازی خواهیم کرد و آرژانتین یا هر تیم دیگری برای‌مان فرقی ندارد.

وی در پایان گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که بازی‌های خوب و تماشاگرپسندی ارائه کنیم و کاری کنیم که همه از فوتبال لذت ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز