خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم به جام ملت‌ها صعود کنیم؛

کی‌روش: باید موضع‌مان را برابر منتقدین روشن کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۱۹

ما می‌خواهیم به جام ملت‌ها صعود کنیم و اگر بخواهیم به این مساله برسیم، باید ۳ امتیاز لازم را در تهران بگیریم.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: در بازی فردا برابر تایلند، بار دیگر باید به صورت متحد از هواداران بخواهیم با حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم ملی، روحیه بازیکنان را بالا ببرند تا در کنار ارائه بهترین بازی خود، امتیاز لازم را کسب کرده و فوتبالی جذاب را به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی قبل از تقابل با تایلند اظهار کرد: از همه رسانه‌هایی که امروز اینجا هستند مشترکم. از آنها خواهش می‌کنم بار دیگر از همه هواداران بخواهند فردا به صورت متحد در ورزشگاه حاضر شوند تا بتوانیم بهترین فوتبال را به نمایش بگذاریم. ما باید فوتبال خوبی ارائه دهیم که جذابیت هم داشته باشد.

کی‌روش در ادامه گفت: اینکه سرمربی تایلند گفته هیچ‌وقت برابر ایران بازنده نبوده دلیل بر سخت شدن کار ما نیست. در ضمن نمی‌توانیم بگوییم برنده نیستیم، چراکه هیچ‌وقت سرمربی آنها شکست نخورده. چیزی که برای ما مهم است این که این دیدار، یک بازی مهم در جام ملت‌ها به شمار می‌رود و ما اهداف و وظایف‌ خود را به خوبی می‌دانیم. ما می‌خواهیم به جام ملت‌ها صعود کنیم و اگر بخواهیم به این مساله برسیم، باید ۳ امتیاز لازم را در تهران بگیریم. وظایف‌ خود را به عنوان تیمی که به جام جهانی صعود کرده می‌دانیم و با تمام وجود برابر تایلند حاضر می‌شویم. برای آنها احترام قائل هستیم. آنها چین را ۵ بر یک در خارج از خانه برده‌اند و بحرین را در دیداری دوستانه شکست داده‌اند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره لغو اردوی قبلی تیم ملی و اثرات آن در بازی فردا چیست، گفت: من همیشه می‌شنوم که به من می‌گویند ناراحت یا عصبی شده‌ای اما من این مساله را قبول ندارم. ناراحتی وجود ندارد. یک سری چیزها وجود دارد که اگر امروز انجام نشود، فردا انجام می‌شود. اگر من امروز غذا نخورم فردا می‌توانم این کار را انجام دهم. اگر شما کتابی را امروز ننویسید فردا می‌توانید بنویسید، اما شما خبرنگاران اگر امروز مقاله‌تان را به موقع ننویسید به مشکل می‌خورید چراکه همه اخبار امروز را منتشر کرده‌اند اما شما این کار را نکرده‌اید. از لحاظ لغوی کلمه ناراحت واژه درستی نیست. من دغدغه‌هایم را مطرح کرده‌ام. وقتی آب به جوی ریخته می‌شود هیچگاه برنمی‌گردد. وقتی شما فرصت بازی‌های دوستانه را از دست داده‌اید، کاری نمی‌توانید انجام دهید، چرا که از دست رفته و دیگر برنمی‌گردد. در فوتبال هم نمی‌توان این صحبت‌ها را پی‌درپی تکرار کرد و به نتیجه‌ای رسید. این وظیفه من است که به عنوان سرمربی تیم ملی بیاییم مسائل را مطرح کرده و توجه را نسبت به آن جلب کنیم.

وی در پایان گفت: پاسخ ما به عده‌ای در زمین است. اینجا از طریق رسانه همه می‌توانند سهیم باشند. دیدگاه من نسبت به تیم ملی یک دیدگاه نیست که یک خانه وجود دارد با درهای بسته. تیم ملی مثل یک خانه‌ای نیست که بدون در و پنجره باشد. درون خانه باید بازیکنانی باشند که مثبت باشند و به تیم کمک می‌کنند. انتخاب‌هایی که پیش‌روی داریم، متنوع هستند اما ما فردا باید برابر تایلند بازی کنیم. البته من نگاهم به سمت آینده است.

کی‌روش متذکر شد: شما در نظر بگیرید که ما باید انتخاب‌های مناسبی برای جام جهانی داشته باشیم. ما نمی‌توانیم با یک گروه ثابت برای جام جهانی حاضر شویم. شاید نیمی از تیم ملی اعلام بازنشستگی کند، پس ما باید یک عده بازیکن آماده را همیشه داشته باشیم. ما باید موضع‌مان را برابر منتقدین روشن کنیم. ما به تمام انتقادها با روی خوش حاضر می‌شویم. تمام انتقاداتی که فکر می‌کنم مثبت هستند را بررسی می‌کنم و سعی می‌کنم از آنها استفاده کنم.

وی در پایان افزود: در حقیقت آنها می‌توانند کمک کنند و هیچ هزینه‌ای هم برای من ندارند. در درجه دوم برخی انتقادات مثبت نیستند و من در درجه اول نسبت به آنها بی‌اعتنا هستم یا حداقل به آنها توجهی نمی‌کنم اما اگر تا زمانی که به تیم من و بازیکنانم بی‌احترامی نشود، من این مسائل را در نظر نمی‌گیریم. اگر این انتقادات روی بازیکنان تاثیر بگذارد و تیم من را عصبی کند، من هم عصبی می‌شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز