خبرگزاری کار ایران

هنوز آن بازیکنی که می‌خواهم، نیستم

کریمی: امیدوارم کرانچار مشکلات تیم را حل کند

کد خبر : ۱۱۴۸۸۱

ما مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنیم و نتیجه هم می‌گیریم اما مقابل تیم‌های میانه جدول یا پایین جدولی خوب کار نمی‌کنیم. امیدوارم کرانچار این مشکل را حل کند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بعد از بازی بدی که مقابل سایپا داشتیم، تمرینات خوبی را انجام دادیم تا با آمادگی کامل به مصاف ملوان برویم.

یعقوب کریمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: این هفته میزبان ملوان هستیم و شرایط تیم ما خوب است، متأسفانه مقابل سایپا خوب نبودیم و بعد از این بازی بدی که انجام دادیم، تمرینات خوبی را انجام دادیم و انشاء الله این هفته بتوانیم ۳ امتیاز این بازی خانگی را بگیریم.

وی در مورد ملوان گفت: به نظر من ملوان تیم خوبی است و در زمین خودش توانسته تیم گسترش فولاد تبریز را مغلوب کند و با انگیزه و روحیه بالایی به مصاف ما می‌آید اما در اصفهان و با حمایت تماشاگران خوب سپاهان می‌توانیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

وی با اشاره به نوسان سپاهان در این فصل گفت: نمی‌دانم در مورد نوسان تیم مان در این فصل چه باید بگویم، در بعضی از بازی‌ها چنین اتفاقاتی می‌افتد. ما مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنیم و نتیجه هم می‌گیریم اما مقابل تیم‌های میانه جدول یا پایین جدولی خوب کار نمی‌کنیم. امیدوارم کرانچار این مشکل را حل کند.

کریمی در پایان گفت: شرایط خودم در حال حاضر بد نیست و هر هفته بهتر می‌شوم. خوشبختانه به تیم ملی دعوت شدم و هفته قبل مقابل سایپا بازی کردم. آن شرایطی که خودم می‌خواهم را در حال حاضر ندارم اما امیدوارم هر هفته وضعیتم بهتر شود. خوشبختانه هواداران سپاهان هر هفته کنار تیم هستند و از آنها تشکر می‌کنم چون مk را خیلی حمایت کردند و امیدوارم بتوانم جواب لطف و محبت آنها را بدهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز