خبرگزاری کار ایران

بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم؛

شکوری: بدمان نمی‌آید شگفتی ساز جام حذفی باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۸۹

اینکه بگوییم در جام حذفی مدعی قهرمانی هستیم یابا اقتدار می خواهیم عمل کنیم زیاد نمی‌تواند واقعیت داشته باشد و ما فقط برای اعاده حیثیت آمده‌ایم.

مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: در‌آستانه دیدار با پرسپولیس شرایط خوبی داریم.

هادی شکوری در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خدا را شکر در آستانه بازی با پرسپولیس در جام حذفی شرایط خوبی داریم و تیم ما یک تیم نوپا است اما در نتیجه گیری ضعف عمل کرده که برمی گردد به اینکه بازیکنان ما از جاهای مختلف دورهم جمع شده اند البته جام حذفی ی تواند از نظر انگیزش به ما کمک کند. اینکه بگوییم در جام حذفی مدعی قهرمانی هستیم یابا اقتدار می خواهیم عمل کنیم زیاد نمی تواند واقعیت داشته باشد و ما فقط برای اعاده حیثیت آمده ایم تا یک بازی خوب مقابل پرسپولیس انجام دهیم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است مثل استقلال که همیشه یک تیم بزرگ است. پرسپولیس الآن شرایط خوبی دارد و بازی سختی خواهیم داشت اما با بازیکنان با تجربه ای که ما داریم، پرسپولیس کار راحتی ندارد و انشاء الله بتوانیم پدیده را که زیاد برای مردم ما آشنا نیست را به فوتبال ایران بشناسانیم.

شکوری در پایان گفت: ما بازی خودمان را ارائه خواهیم کرد و برنامه هایی برای این بازی داریم اما اینکه کری بخوانیم یا مدعی قهرمانی باشیم، نیست. البته بدمان نمی آید درجام حذفی شگفتی ساز شویم تا اسم پدیده برازنده تیم ما باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز