خبرگزاری کار ایران

حق ایران بود از گروهش صعود کند؛

سیدی: بچه‌ها شب بازی با اتریش پای سجاده‌‌ها دعا می‌کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۹۵

معمولا تیم ما مقابل تیم‌های بزرگ بهتر بازی می‌کند و ما می‌توانیم بازی مقابل آرژانتین را به نوع دیگری مقابل نیجریه انجام دهیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال نوجوانان درباره بازی مقابل اتریش به نکات جالبی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، یوسف سیدی مهاجم اردبیلی تیم ملی در این باره گفت: خوشحالم ایران به مرحله بعدی مسابقات صعود کرد. حق ما حتی صدرنشینی هم بود و می‌توانستیم آرژانتین و کانادا را ببریم اما توپ‌های‌ ما وارد دروازه نمی‌شد. در روز بازی با اتریش هم چندین موقعیت را دوباره از دست دادیم.

وی ادامه داد: من به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم. در دو بازی گذشته به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمدم اما در بازی مقابل اتریش با تدبیر مربیان از اول هم در بازی بودم و خوشحالم که مفید واقع شدم و توانستم گل برتری ایران را بزنم خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با یک بازی حساب شده اتریش را شکست دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم. همه بازیکنان تلاش کردند و حق‌مان بود که از این گروه صعود کنیم. گل من نتیجه تلاش همه بازیکنان بود.

سیدی درباره گلی که زد گفت: من در آن لحظه که توپ را گرفتم به پشت سرم نگاه کردم، دیدم فضای خالی برای نفوذ هستم، دریبل زدم و پس از اینکه از سه بازیکن عبور کردم توپ را با روی پا وارد دروازه اتریش کردم. بعد از آن هم یادم نمی‌آید چکار کردم. فقط فریاد می‌زدم و به سمت نیمکت رفتم. البته بازیکنان همه احساساتی شده بودند و جشن شادی را به صورت عجیبی گرفتیم. من قبل از بازی چند ثانیه به صورت تلفنی با مادرم صحبت کردم و او گفت که می‌داند من در این بازی گل می‌زنم. مادرم نذر کرده بود و بسیاری از پدر و مادرها بچه‌ها شب بازی با اتریش پای سجاده‌‌ها برای تیم ملی نوجوانان دعا می‌کردند.

سیدی در پایان گفت درباره بازی مقابل نیجریه گفت: بازی سختی با این تیم داریم اما تلاش می‌کنیم با اجرای دستورات کادر فنی بهترین بازی را مقابل این تیم انجام دهیم. باید در روزهای باقی مانده بیشتر کار کنیم که هماهنگ‌تر شویم. معمولا تیم ما مقابل تیم‌های بزرگ بهتر بازی می‌کند و ما می‌توانیم بازی مقابل آرژانتین را به نوع دیگری مقابل نیجریه انجام دهیم. نیجریه یکی از پرافتخارترین تیم‌های نوجوانان در تاریخ جام جهانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز