خبرگزاری کار ایران

باخت مقابل پرسپولیس را فراموش کرده‌ایم

میثاقیان: ‌ قول داده‌ام پدیده تا هفته دهم صدرنشین شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۱۹

در حالی به مصاف نماینده همدان می‌رویم که ۳ بازی خارج از خانه داشته‌ایم و الان هم در فاصله ۴۸ ساعت از بازی با پرسپولیس، باید به سمت همدان حرکت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی همه تیم‌ها را برده اما در طول ۹۰ دقیقه نتوانست یک حمله همه جانبه روی دروازه ما داشته باشد.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان پس از شکست پنج بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: ‌ نباید انتظار داشته باشیم یک تیم تازه تاسیس که حدود دو ماه است شکل گرفته در برابر یک تیم قدرتمند مثل پرسپولیس برنده شود. ما در مجموع ما خوب بازی کردیم و من از عملکرد بازیکنان تیم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده تاکید کرد: ما در وقت قانونی یک بر یک مساوی شدیم و نمی‌شود گفت بازی را باخته‌ایم. به نظر من پیام صادقیان بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد که اگر این اتفاق می افتاد نتیجه بازی چیز دیگری بود.

میثاقیان درباره داوری این مسابقه نیز گفت: داور در حق ما کم لطفی کرد و ما هم اعتراضی نکردیم چون هدف ما صعود به لیگ برتر است و در جام حذفی هم فقط به احترام مردم مشهد شرکت کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان در بازی مقابل پرسپولیس استرس داشتند چون آن بازی حواشی زیادی داشت اما الان همه چیز را فراموش کرده اند و به بازی های بعدی فکر می کنند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده که تیمش را برای بازی مقابل الوند همدان از سری رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور آماده می‌کند، اظهار داشت: ‌ من قول داده ام که هفته دهم در صدر جدول قرار بگیریم و به قول خودم وفادار هستم.

میثاقیان افزود: در حالی به مصاف نماینده همدان می‌رویم که ۳ بازی خارج از خانه داشته‌ایم و الان هم در فاصله ۴۸ ساعت از بازی با پرسپولیس، باید به سمت همدان حرکت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز