خبرگزاری کار ایران

شماره ۲۶ یا ۷۷ را می‌‌پوشم؛

علی عسگری: اعتقادی به طلسم و این حرف‌ها ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۳۴

کسر امتیاز از پرسپولیس اولین بار نیست که اتفاق افتاده و حالا به جای پرداختن به آن باید جبرانش کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعتقادی به طلسم و این حرف‌ها ندارم، نه درباره شماره‌ای که می‌پوشم و نه درباره بازی‌هایی که بیرون از خانه داریم، اینها تلقین است اما اگر طلسمی هم در کار باشد، آنرا درهم خواهیم شکست.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا علی عسگری افزود: کسر امتیاز از پرسپولیس اولین بار نیست که اتفاق افتاده و حالا به جای پرداختن به آن باید جبرانش کنیم.

وی ادامه داد: سال ۸۶ ناگهان ۶ امتیاز از پرسپولیس کسر شد ولی همان مساله در نهایت به انگیزه‌ای برای بچه‌ها بدل شد و در نهایت روز آخر قهرمانی را برای خودمان کردیم. حالا هم کسر این یک امتیاز هر چند برای ما بسیار ناراحت کننده بود ولی صد در صد بچه‌ها را مصمم‌تر کرد تا این امتیاز و امتیازات دیگر که به طرق دیگر از ما گرفته شد را جبران کنیم. البته از هواداران که همیشه پشتیبان تیم و حامی ما بودند هم می‌خواهیم که با توجه به شرایط موجود، اجازه ندهند اتفاقی بیفتد که به واسطه آن بخواهند امتیازی از ما کم کنند. ما هم تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا به شکلی بازی کنیم که هر اتفاقی هم روی بدهد، بتوانیم به نتایج دلخواه برسیم و امتیاز لازم را بگیریم.

این هافبک پرسپولیس درباره عملکرد خود در بازی‌های اخیر تصریح کرد: در بازگشت به پرسپولیس، در ابتدای این فصل باز هم با بداقبالی روبرو شدم. هر گاه روی فرم قرار گرفتم یک مصدومیتی سراغم آمد. بعضی می‌گفتند پیراهن شماره ۷ طلسم دارد. من اعتقادی به این حرف ندارم. این شماره را خیلی دوست دارم و در تیم ملی هم برای من خوش‌یمن بود ولی با اصرار خانواده‌ام قصد دارم آن را عوض کنم. شماره ۲۶ یا ۷۷ را خواهم پوشید، اما همانطور که گفتم اعتقادی به طلسم و این حرف‌ها ندارم و فکر می‌کنم اینها بیشتر تلقین‌هایی است که وجود دارد.

وی با توجه به گلی که در بازی با داماش زد، خاطرنشان کرد: در این مدت خیلی تلاش کردم. هادی نوروزی هم جزو ایستگاهی‌زن‌های خوب ما است. بچه‌های دیگر از جمله خلعتبری هم هستند. علی دایی در این خصوص تمرینات زیادی می‌گذارد و گاهی خودش هم شرکت می‌کند. تلاشم این است که بتوانم با عملکردی که خواهم داشت در نیم فصل به اردوی تیم ملی دعوت بشوم. البته در وهله اول تلاش همه ما برای موفقیت تیم است، بویژه حالا که به صدر جدول نزدیک شده‌ایم و با پیروزی برابر راه آهن می‌توانیم در بالاترین نقطه قرار بگیریم.

علی‌عسگری درباره انجام یک بازی دیگر در خارج از آزادی گفت: می‌گویند بازی‌های خارج از خانه برای ما طلسم شده است. باز هم می‌گویم به این حرف اعتقاد ندارم اما اگر طلسمی هم باشد، می‌خواهیم آن را در هم بشکنیم، البته زمین ورزشگاه تختی امسال اصلا شرایط خوبی ندارد اما در هر شرایط باید ۳ امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز