خبرگزاری کار ایران

کاری بر زمین نمانده؛

کفاشیان: میزبانی جام ملت‌ها مورد قبول AFC بوده

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۶۵

میزبانی جام ملت‌های آسیا خوشبختانه تا حدودی مورد قبول AFC بوده ضمن اینکه تمامی شرایط را فراهم کردیم تا این میزبانی را اخذ کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان ضمن خیر مقدم به حاضرین و همچنین روسای جدید هیات‌های فوتبال و مدیران عامل جدید باشگاه‌ها گفت: سیاست‌هایی درستی در پیش گرفتیم تا فعالیت‌های فدراسیون به صورت مثبت پیش برود. یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در پیش رو داریم برگزاری کنگره بین‌المللی علم و فوتبال است که رئیس فیفا به همراه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در این کنگره حضور دارد تا بتوانیم گوشه ای از فعالیتهای صورت گرفته در فدراسیون فوتبال را ارائه دهیم.

وی در ادامه گفت: با صبر و تحمل و حمایت شما اعضای مجمع، تیم‌های ملی در تمامی رده های فوتبال و فوتسال در عرصه‌های بین‌المللی عملکرد خوبی داشته و در قسمت بانوان برای اولین بار با حجاب اسلامی در آسیا از گروه‌های خود صعود کرده ایم. حضور تیم نوجوانان در آسیا و حضور تیم ۱۴ سال و کسب عنوان قهرمانی در مرحله اول توسط تیم‌های فوق نشان می‌دهد فدراسیون در همه رده‌ها فعالیت خوبی داشته و هیچ کاری نبوده که انجام نداده باشیم.

کفاشیان در ادامه گفت: میزبانی جام ملت‌های آسیا خوشبختانه تا حدودی مورد قبول AFC بوده ضمن اینکه تمامی شرایط را فراهم کردیم تا این میزبانی را اخذ کنیم.

کفاشیان از فعالیت‌های صورت گرفته در سازمان لیگ تشکر کرد و گفت: در این قسمت فعالیت‌های خوبی انجام شده و ما مصمم هستیم که درفصل جدید حق فوتبال را بگیریم و به خانواده فوتبال تزریق کنیم. ایران به عنوان تیم اول افتخارات بزرگی داشته و اکنون متعقدم موتور فوتبال روشن شده و باید همه کمک کنیم تا این موتور خاموش نشود و روند روبه رشد داشته باشد.

وی در ادامه افزود: در بخش اسپانسر نیز توانستیم فعالیت‌های خوبی انجام دهیم و اکنون فضا برای ایجاد شرایط خوب برای تیم های ملی فراهم شده است. همه ما باهم هستیم و باید دست به دست هم دهیم تا فوتبال موفق باشد.

کفاشیان در پایان گفت: بودجه ای که قرار است از فیفا گرفته شود به ما کمک می‌کند تا مستقل‌تر حرکت کرده و برنامه های خود را اجرایی کنیم و متعقدم هیچ فردی نمی تواند بگوید که کاری در فدراسیون فوتبال زمین مانده و از تمامی همکاران که شبانه روز فعالیت کرده تا فدراسیون فوتبال عملکرد مثبتی داشته باشد تشکر می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز