خبرگزاری کار ایران

حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود؛

عزت‌اللهی: آمده‌ایم تا شگفتی‌ساز شویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۳۳

می‌دانیم که باید با تمام وجود مقابل آنها بازی کنیم تا امید به پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی داشته باشیم.

هافبک بازی ساز تیم فوتبال نوجوانان ایران هم در کنفرانس پیش از بازی مقابل نیجریه شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، سعید عزت اللهی در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی اش از آمادگی ایران برای بازی مقابل نیجریه گفت: همه می‌دانیم نیجریه از قدرت‌های بزرگ دنیا در فوتبال پایه است. آنها تیم خوب و قدرتمندی را دارند. دو نکته در شرایط این مسابقه مشخص خواهد بود. اول آن که نیجریه می‌آید تا از قهرمانی‌هایی که در سال‌های پیش به دست آورده دفاع کند و دوم روحیه تیم ماست که به جام جهانی آمدیم تا شگفتی ساز باشیم. ما آمده ایم تا شگفتی‌ساز شویم. در بازی اول مقابل آرژانتین شگفتی‌ساز شدیم و حالا آمده‌ایم تا در مقابل نیجریه قد علم کنیم.

عزت اللهی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی در بازی فردا برای پیروزی می‌جنگند. من می‌خواهم بگویم فردا تیم ایران حریفی دست و پا بسته‌ای برای نیجریه نخواهد بود. مطمئن هستیم که می توانیم مقابل این تیم قدرتمند بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و بازی خوبی انجام دهیم. می‌دانیم که باید با تمام وجود مقابل آنها بازی کنیم تا امید به پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی داشته باشیم.

هافبک بازیساز تیم ملی در پاسخ به این سوال که نیجریه فوتبالی انتحاری و غیرمعمول بازی می کند و از همه جای زمین به دروازه ها نفوذ می کنند و ایران چه تاکتیکی برای مقابله با این روش دارد گفت: در سه روز گذشته کادر فنی تیم ایران، تیم نیجریه را کاملا آنالیز کرده است. ما روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار ‌کرده‌ایم و مربیانمان راهکارهای مناسبی برای مقابله با نیجریه طراحی کرده‌اند که امیدواریم بتوانیم آنها را اجرا کنیم. قطعا اگر به این هدف برسیم، سیستم‌ تیم ایران به گونه‌ای است که مقابله خوبی با نیجریه خواهد داشت و می تواند مقابل این تیم نتیجه بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز