خبرگزاری کار ایران

از شایعه دوپینگ تا مطالبه حق و حقوق؛

خداحافظی فرهاد مجیدی مبهم و شائبه برانگیز!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۵۱

گویا فرهاد مجیدی از باشگاه استقلال مطالبات زیادی دارد و عده‌ای از اطرافیان او با دامن زدن به بحثخداحافظی کاپیتان استقلال در واقع باشگاه را تحت فشار قرار داده‌اند…

خداحافظی شماره ۷ استقلال از فوتبال در چند روز گذشته به بحثداغ مطبوعات و رسانه های ورزشی ایران تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد مجیدی از آن دسته فوتبالیست‌هایی است که بسیار بسته عمل می‌کند چراکه اطراف او خبرنگاران بسیار محدودی وجود دارند و همه رفتار خاص فرهاد باعثشده تا کمتر اخبار رسمی از سوی منتشر شود و بیشتر شاهد گمانه‌زنی‌ها اطراف او بوده و هستیم.

در چند روز اخیر هم بحثخداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال داغ شده و این در حالی است که علی فتح‌اله‌زاده و میرشاد ماجدی این موضوع را تکذیب کرده و اعلام کرده‌اند که فرهاد تاکنون در این رابطه صحبتی با آنها نکرده است.

در این بین برخی‌ از رسانه‌ها پا را فراتر گذاشته و اعلام کرده اند که مجیدی به دلیل اینکه دوپینگی در آمده در اقدامی رو به جلو می‌خواهد به یکباره از فوتبال خداحافظی کند تا دچار محرومیت‌های احتمالی و حتی بد نامی نشود. هر چند این اظهارات با واکنش سرپرست استقلال و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال مواجه شد و هر دو این اتفاق را نه تایید کردند و نه تکذیب ولی به شدت نسبت به این گمانه‌زنی‌ها هشدار دادند.

اما آن‌گونه که ما شنیده‌ایم(این موضوع را نه تایید می‌کنیم و نه تکذیب) گویا فرهاد مجیدی از باشگاه استقلال مطالبات زیادی دارد و عده‌ای از اطرافیان او با دامن زدن به بحثخداحافظی کاپیتان استقلال در واقع باشگاه را تحت فشار قرار داده‌اند تا در شرایطی که آبی‌پوشان تهرانی از کمبود بازیکن رنج می‌برند و بازی‌ها سخت و سنگینی پیش رو دارند، مطالبات آقا فرهاد پرداخت شود.

تمام این مسائل فقط گمانه‌زنی عده‌ای است و نمی‌توان آن را تأیید کرد، اما آنچه مسلم است اینکه فرهاد مجیدی تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارد و تا این لحظه خودش هیچ خبر رسمی مبنی بر خداحافظی‌اش از فوتبال منتشر نکرده است.

به هر حال شاگرد مکتب ناصر حجازی همچنان برای امیر قلعه نویی بازی می‌کند و هنوز هم چشم امید هواداران استقلال به کاپیتان با تجربه‌شان است که در این روزهای سخت با هنر فردی‌اش آبی‌پوشان تهرانی را به موفقیت برساند.

استقلال روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد چراکه از کمبود بازیکن رنج می‌برد و فشردگی بازی‌ها هم کار را سخت‌تر کرده و در چنین شرایطی مطرح شدن بحثخداحافظی فرهاد مجیدی می‌تواند او را به دریافت مطالباتش نزدیک‌تر کند.

حالا باید ببینیم اتفاقات پیرامون مجیدی که در روزهای اخیر شدت یافته، گمانه‌زنی و شیطنت رسانه‌ای است یا مطالبه حق و حقوق کاپیتان به شکل کاملاً زیرکانه که می‌تواند با تحت فشار قرار دادن باشگاه و تحریک هواداران فرهاد را به مطالباتش برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز