خبرگزاری کار ایران

یقه گردن‌کلفت‌های لیگ را گرفته‌ایم؛

موسوی: شک نکنید فولاد را در خانه‌اش می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۹۹

شک نکنید ۳ امتیاز بازی با فولاد را می‌گیریم چون به بازیکنان گسترش فولاد ایمان دارم و فقط یک مقدار بدشانس هستیم.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: ما با یک سری بدشانسی‌ها ۳ بازی اخیر را باختیم اما مقابل فولاد خوزستان ۳ امتیاز را می‌گیریم.

سید ایمان موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: متاسفانه در ۳ بازی اخیر یکسری بدشانسی آوردیم و باختیم. یک سری مشکلات داشتیم اما در جلسه‌ای که برگزار شد، مربیان و بازیکنان با هم صحبت کردیم تا بتوانیم ۳ امتیاز بازی با فولاد را بگیریم.

وی در مورد انتقاد شدید رسول خطیبی از عملکرد خط دفاع گسترش فولاد تبریز گفت: در مورد این موضوع اصلاً صحبت نمی‌کنم. به هر حال یک نفر اگر ضعیف باشد همه ضعیف بوده‌اند و اگر یک نفر خوب باشد کل تیم خوب است. اگر تیم ببرد، به نفع همه است و اگر ببازد به ضرر تمام مجموعه است. این هفته خبر خوبی می‌شنوید و ۳ امتیاز بازی با فولاد را می‌گیریم چون تیم ما خارج از خانه خوب نتیجه گرفته و یقه تیم‌های گردن کلفت لیگ را گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: به نظر من صحبت‌های آقای خطیبی اعتماد به نفس بازیکنان را از بین نبرده است. آقا رسول در جمع بچه‌ها گفت همیشه باخت را گردن گرفته و فقط این یک بار چنین حرف‌هایی را زدم. آقا رسول سر تمرین تیم آمد و خیلی خوب با بچه‌ها صحبت کرد و هچ مشکلی نبود و بچه‌ها با جان و دل کار خواهند کرد تا مقابل فولاد یک بازی خوب انجام دهیم و ۳ امتیاز را بگیریم.

موسوی در پایان گفت: البته فولاد در کورس قهرمانی است و در خانه خودش بازی می‌کند. تیم ما یک مقدار بدشانسی می‌آورد اما خارج از خانه خوب نتیجه گرفته‌ایم و شک نکنید ۳ امتیاز بازی با فولاد را می‌گیریم چون به بازیکنان گسترش فولاد ایمان دارم و فقط یک مقدار بدشانس هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز