خبرگزاری کار ایران

اسطوره به امریکا بر نمی گردد؛

عابدزاده در راس آکادمی مدرن دروازه بانی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۲۳

قصد داریم یک آکادمی ویژه و مدرن دروازه بانی در تهران راه اندازی و از تجربیات عابدزاده و دیگران استفاده کنیم. عابدزاده دو سالی در آکادمی های مدرن آمریکا کار کرده و تجربیات و علاقه مندی در این زمینه دارند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در منزل احمدرضا عابدزاده با دروازه‌بان پیشین پرسپولیس و تیم ملی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان صبح امروز با حضور در منزل احمدرضا عابدزاده با دروازه‌بان و مربی سابق پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو و از او برای همکاری با باشگاه پرسپولیس دعوت به همکاری کرد.

رویانیان درباره این موضوع گفت: فکر کنم یک ماهی می شود عابدزاده به ایران آمده و بنده قصد داشتم زودتر از اینها دیداری با وی داشته باشم اما این امکان میسر نشد و امروز با حضور در منزلش دیدار صمیمانه و خوبی با یکدیگر داشتیم. بر کسی پوشیده نیست که احمدرضا عابدزاده زحمات زیادی برای فوتبال ایران و پرسپولیس کشیده و فوتبال ما بسیاری از افتخارات خود را با درخشش های او در میادین بین المللی کسب کرده است. عابدزاده تجربیات گرانقدری دارد که فوتبال ما باید از آن استفاده کند. در این دیدار علاوه بر اینکه وضعیت وی را جویا شدم می خواستم درباره پسرش امیر هم صحبت کنم که عابدزاده با نگاهی حرفه ای اعلام کردند امیر هم مانند مابقی بازیکنان پرسپولیس کارش را انجام می دهد.

وی درباره احتمال همکاری باشگاه پرسپولیس با عابدزاده اظهار داشت: بنده امروز با عابدزاده صحبت کردم و به ایشان گفتم اگر امکان دارد به آمریکا برنگردید تا بتوانیم به نوعی با یکدیگر برای توسعه فوتبال پرسپولیس همکاری کرده و از تجربیات شما استفاده کنیم. ما ۷۰ مدرسه فوتبال و آکادمی در سراسر کشور راه اندازی کرده و ۱۳ هزار فوتبال آموز در این مدارس مشغول به کار شدند. ۱۰۰ متقاضی جدید هم برای دایر کردن آکادمی و مدارس فوتبال منتظر دریافت مجوز هستند. ما می خواهیم نظارت کافی وافی و اصولی روی این مدارس و آکادمی ها داشته باشیم و نیاز داریم تا از تجربیات گرانقدر بزرگان پرسپولیس در این زمینه استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بنده از عابدزاده دعوت به همکاری کردم و در نظر دارم در صورتی که با یکدیگر به توافق برسیم از وی در زمینه فوتبال پایه و نظارت بر مدارس فوتبال و آکادمی های پرسپولیس در سراسر کشور استفاده کنیم. همچنین قصد داریم یک آکادمی ویژه و مدرن دروازه بانی در تهران راه اندازی و از تجربیات عابدزاده و دیگران استفاده کنیم. عابدزاده دو سالی در آکادمی های مدرن آمریکا کار کرده و تجربیات و علاقه مندی در این زمینه دارند. ما می خواهیم همکاری خود با عابدزاده را آغاز کرده و به همین منظور انشاالله این هفته یک جلسه کاری نیز با ایشان خواهیم داشت تا به توافقات لازم برسیم. امیدواریم شرایط برای همکاری دو جانبه به منظور توسعه فوتبال پرسپولیس فراهم شود. عابدزاده یکی از بزرگان تاریخ فوتبال پرسپولیس و ایران است و جایگاه خاصی نیز در نظر مردم دارد. او سرمایه گرانقدری است که می بایست به درستی از تجربیاتش استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز