خبرگزاری کار ایران

استقلال آندو را ندارد و ما هم زینالی را؛

شکوری: بازی با استقلال برای سایپا ۶ امتیازی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۸۲

ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و امیدوارم نتیجه خوبی در کرج بگیریم. استقلال تیم بزرگی است اما سایپا هم با انگیزه است.

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: بازی با استقلال برای ما ۶ امتیازی است.

ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خدا را شکر در آستانه بازی با استقلال وضعیت ما خوب است. با توجه به تیم‌هایی که میلیاردی هزینه کرده‌اند، تیم ما خیلی کم هزینه کرده و خوب هم نتیجه گرفته‌ایم. بازی با استقلال برای ما ۶ امتیازی است چون اگر ببریم جزو مدعیان قرار می‌گیریم. ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و امیدوارم نتیجه خوبی در کرج بگیریم. استقلال تیم بزرگی است اما سایپا هم با انگیزه است.

وی در مورد شرایط استقلال در حال حاضر گفت: استقلال تیم بزرگی است و آنقدر مهره دارد که با نبود یکی - دو بازیکن مشکلی برایش پیش نیاید. آنها برای برد به زمین می‌آیند و مربی بزرگی مثل قلعه‌نویی دارند و طوری تیمش را می‌چیند که نتیجه بگیرد. آندو تیموریان در این بازی نیست و نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، آندو بازیکن ملی است اما تیم ما هم زینالی را ندارد که یکی از بهترین‌های سایپا در این فصل بوده و بازیکن تأثیرگذار ما محسوب می‌شود.

شکوری در پایان در مورد میزبانی تیمش در این دیدار گفت: حق طبیعی ما است که در زمین خودمان بازی کنیم. همه جای دنیا همین است و اگر در سال‌های گذشته نمی‌توانستیم در کرج مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کنیم، حق ما خورده می‌شد و الآن داریم حق خودمان را می‌گیریم. استقلال و پرسپولیس وقتی از آزادی خارج می‌شوند، بخشی از قدرت‌شان کم می‌شود و این به نفع ما است که در زمین خودمان مقابل آنها بازی می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز