خبرگزاری کار ایران

آرزویم بازی در جام جهانی است؛

عالیشاه: قهرمانی نیم فصل برای پرسپولیس ارزش خاصی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۵۳

آرزوی هر بازیکنی بازی در ویترین فوتبال دنیا یعنی جام جهانی است و دوست دارم در جام جهانی بازی کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا به این هدفم برسم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تساوی تیم های بالای جدول در هفته گذشته خیلی به نفع ما شد.

امید عالیشاه در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با استقلال صنعتی اهواز خدا را شکر وضعیت ما خوب است. تیم‌های بالای جدولی در هفته قبل مساوی کردند که خیلی به نفع ما شد و امیدوارم استقلال صنعتی اهواز را ببریم و قهرمانی نیم فصل شویم. قهرمانی در نیم فصل برای ما ارزش خاصی دارد چون بعد از مدت‌ها به صدر جدول آمده ایم و این مسئله هم برای بازیکنان و هم هواداران مهم است و مقدمه‌ای برای مدعی بودن ما در هر دو جام خواهد بود.

وی در مورد استقلال صنعتی گفت: به نظرم استقلال صنعتی تیم خوبی است، خط جلوی آنها هم جنگنده و هم دونده است و هم بازیکنان تکنیکی دارند اما در این بازی میزبان هستیم. ما در بازی‌های خانگی نتایج خوبی گرفته‌ایم و امیدواریم همین روند را ادامه دهیم. ما در این فصل تا حالا در آزادی نباخته‌ایم و باید همین روند را ادامه دهیم. البته تیم ما روی زمین خوب بازی می‌کند و در هر ورزشگاهی باشیم، چمن ورزشگاه برای ما خیلی مهم است و در هر زمینی که خوب باشد، مطمئن باشید پرسپولیس خوب بازی می‌کند. وقتی در جام‌حذفی و لیگ نتیجه می‌گیریم در روحیه بازیکنان خیلی تأثیر دارد و با روحی دو چندان کار می‌کنند تا مثمرثمرتر باشند.

عالیشاه در پایان گفت: نیم فصل از حضورم در پرسپولیس گذشت. اوایل کار کردن در پرسپولیس یک مقدار برایم سخت بود اما کم‌کم جا افتادم و جواب اعتماد علی‌آقا را دادم. امیدوارم همین روند را ادامه بدهم و به آن چیزی که می‌خواهم همراه با پرسپولیس دست پیدا کنم. آرزوی هر بازیکنی بازی در ویترین فوتبال دنیا یعنی جام جهانی است و دوست دارم در جام جهانی بازی کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا به این هدفم برسم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز