خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال و تراکتورسازی به تساوی رضایت دادند / پرسپولیس همچنان قهرمان نیم فصل

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۲۹

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال با نتیجه تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید تا استقلالی‌ها در صورتی که مقابل ملوان در بازی عقب افتاده به پیروزی نرسند پرسپولیس را قهرمان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر کنند.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال با نتیجه تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید تا استقلالی‌ها در صورتی که مقابل ملوان در بازی عقب افتاده به پیروزی پرگل نرسند پرسپولیس را قهرمان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر کنند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر عصر امروز از ساعت ۱۵:۱۵ تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در حضور نزدیک ۷۰ به هزار نفر تماشاگر با قضاوت سعید مظفری‌زاده در استادیوم یادگار امام به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. آرش برهانی موفق شد تک گل استقلال را در در دقیقه ۲ به ثمر برساند و سعید دقیقی در دقیقه ۶۶ برای تراکتورسازی موفق به گلزنی شد.

تراکتوری‌ها در دقیقه ۱۹ می‌تواستد تک گل خورده را جبران کنند که البته این موقعیت از دست رفت.

در دقیقه ۳۵ دقیقی می توانست دروازه رحمتی را باز کند ولی شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶ انصاری‌فرد با شوتی زمینی دروازه استقلال را تهدید کرد که این شوت هم با فاصله کمی به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۱ میثم بائو صاحب موقعیتی عالی برای گشودن دروازه رحمتی شد که البته پژمان منتظری ناجی دروازه استقلال شد تا دروازه این تیم همچنان بسته باقی بماند.

در دقیقه ۴۳ مهدی کریمیان با شوتی سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را هدف قرار داد که رحمتی به زیبایی این توپ را دفع کرد.

در نیمه دوم بار دیگر بازی درگیرانه‌ای را از دو تیم شاهد بودیم. بارش باران را نیز در ورزشگاه یادگام امام شاهد بودیم که بر رئی بازی تاثیر خود را گذاشته بود.

تراکتوری‌ها برای جبران گل خورده تلاش‌های زیادی را انجام می‌دادند و بالاخره در دقیقه ۶۶ سعید دقیقی موفق شد گل تساوی را برای نماینده تبریزی‌ها به ثمر برساند.

در دقیقه ۷۸ علی کریمی که مدافعان استقلال را یکی پس از دیگری دریبل می‌کرد در درون محوطه جریمه سرنگون شد که مظفری‌زاده رای به ادامه بازی داد که البته این صحنهبا اعتراض دو تیم همراه بود. آبی‌ها معتقد بودند کریمی تمارض کرده و باید اخطار بگیرد ولی تراکتوری‌ها معتقد به خطای پنالتی بر روی شماره ۸ سرخ‌ها بودند.

در دقیقه ۹۰ جواد نکونام از روی ضربه‌ای ایستگاهی دروازه تراکتور را تهدید کرد که حامد لک ناجی دروازه سرخ‌پوشان شد.

میثم بائو، محمد نصرتی، حبیب گردانی از تراکتورسازی و جواد نکونام و پژمان نوری از استقلال از داور دیدار کارت زرد دریافت کردند. نصرتی و گردانی با این کارت زرد ۳ اخطاره شدند تا بازی با پرسپولیس را از دست بدهند.

ترکیب تراکتورسازی: ‌حامد لک، محمد نصرتی، حبیب گردانی، مهدی کیانی، فرشید طالبی، میثم بائو، علی کریمی، مهدی کریمیان، میلاد فخرالدینی، سعید دقیقی و کریم انصاری‌فرد

ترکیب استقلال:سید مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، پژمان نوری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، ساموئل، احمد جمشیدیان، مهدی نظری و آرش برهانی

تراکتورسازی با این نتیجه ۲۶ امتیازی شد و جای نفت را در رده سوم جدول گرفت. استقلال نیز ۲۴ امتیازی شد تا در همان جایگاه ششم باقی بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز