خبرگزاری کار ایران

نیم فصل دوم بهتر عمل خواهیم کرد؛

موسوی: نتایج گسترش‌فولاد جرقه‌ نبود / باید ششم یا هفتم می‌شدیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۸۵

این موضوع در فوتبال ما سابقه نداشته که تیمی از لیگ یک به لیگ برتر بیاید و جرقه نباشد و شک نکنید در نیم فصل دوم بهتر ظاهر می‌شویم.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: اول فصل گفته بودم جزو ۱۰ تیم اول جدول خواهیم بود.

سید ایمان موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: عملکرد ما در نیم فصل اول خوب بود و خدا را شکر همان چیزی که اول فصل گفته بودم، اتفاق افتاد چون اول فصل گفتم جزو ۱۰ تیم اول جدول خواهیم شد. البته در برخی از بازی‌ها بدشانس بودیم و گرنه باید در جدول ششم یا هفتم می‌شدیم. از عملکرد بچه‌های تیم گسترش فولاد لذت می‌برم چون فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده آنقدر خوب ظاهر شد. این موضوع در فوتبال ما سابقه نداشته که تیمی از لیگ یک به لیگ برتر بیاید و جرقه نباشد و شک نکنید در نیم فصل دوم بهتر ظاهر می‌شویم.

وی در مورد عملکردش در نیم فصل اول گفت: خدا را شکر می‌کنم عملکردم خوب بود و آمار بسیار خوبی هم دارم و رسول خطیبی هم از عملکردم صد در صد رضایت داشت و توانستم برای تیم مثمرثمر باشم. خودم از عملکردم در نیم فصل اول راضی بودم و سعی می‌کنم در نیم فصل دوم بهتر کار کنم.

موسوی در پایان در مورد عدم حضورش در تیم ملی گفت: زمانی که در نفت تهران بودم خیلی خوب کار کردم و آقای گل شدم و به تیم ملی دعوت نمی‌شدم. در استقلال هم که بودم به تیم ملی دعوت نمی‌شدم اما الآن تمام فکر و ذکرم موفقیت گسترش‌فولاد است. همه چیز بستگی به خواست خدا دارد و هر وقت صلاح بداند به تیم ملی دعوت می‌شوم الان شرایطم خیلی خوب است و رسول خطیبی هم از من راضی است و دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم و اگر دعوت شوم طوری کار می‌کنم که دیگر خط نخورم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز