خبرگزاری کار ایران

با رای کمیته انضباطی

بازی بعدی استقلال خوزستان بدون تماشاگر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۵۱

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آخرین احکام و آرا درباره پرونده‌ها و شکایات واصله را صادر کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آخرین احکام و آرا درباره پرونده ها و شکایات واصله را صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این آرا و احکام به شرح زیر است:

صبا باید به طهماسبی ۱۵۲ میلیون تومان بدهد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی پرونده دعوی مطالبه وجه بهمن طهماسبی از باشگاه صبای قم و دعوت از طرفین پرونده، باشگاه صبای قم را به پرداخت مبلغ ۱۵۲ میلیون تومان خالص به انضمام ۷۱۰ هزارتومان هزینه رسیدگی و حق الوکاله وکیل، طبق تعرفه مربوطه محکوم می کند. این رای در مهلت یک هفته پس از رویت قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

بازی بعدی استقلال خوزستان بدون تماشاگر است

در جریان دیدار تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در ۵ آبان ماه در ورزشگاه تختی اهواز، تماشاگران منتسب به تیم استقلال خوزستان، مرتکب تخلفاتی شدند و حتی به سوی داوران سنگ پرتاب کردند که بر این اساس این تیم به پرداخت ۲ میلیون تومان جریمه نقدی و برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگر محکوم شد. رای صادره قطعی است.

محرومیت سرمربی نفت امیدیه

در دیدار تیم های نفت امیدیه و صبای قم در رقابتهای جام حذفی که روز هفتم آبان ماه برگزار می شد، جهانبخش جعفری سرمربی تیم نفت امیدیه بدون اجازه داور وارد زمین مسابقه شد که حتی داور بازی وی را اخراج کرد، به همین دلیل از سوی کمیته انضباطی وی به پرداخت سه میلیون ریال و یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شد. رای صادره قطعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز