خبرگزاری کار ایران

بی وزیر ماندن وزارتخانه جای تعجب ندارد؛

فروتن: حسن روحانی نسبت به ورزش کوتاهی کرده و باید جبران کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۴۵

همانقدر که اقتصاد در این ۸ سال ضربه خورده، ورزش هم ضربه خورده اما همان آدم‌های ۸ سال قبل الان ورزش را اداره می‌کنند و هیچ اتفاقی نیفتاده است.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: سیاست خارجی به مراتب مهم از سیاست داخلی است.

بهمن فروتن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: همه قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری و قبل از اینکه حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، می‌دانستند و می‌گفتند اگر روحانی رئیس‌جمهور شود، ظریف وزیر امور خارجه خواهد شد که این مسئله نشان دهنده این است که سیاست خارجی به مراتب مهمتر از سیاست داخلی است. در سیاست داخلی هم همه وزیران انتخاب شده‌اند و تنها کسی که هنوز انتخاب نشده، وزیر ورزش و جوانان است.

وی افزود: در حال حاضر ۶۰ درصد جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می‌دهند و سالم نگه داشتن آنها ارتباط مستقیم با سالم‌سازی جامعه دارد. در حال حاضر ۱۲۰ روز از شروع کار دولت گذشته و وزیر ورزش هنوز انتخاب نشده که این مسئله نشان‌دهنده بی‌توجهی به جوانان و ورزش است و این مسئله هیچ جای تعجبی ندارد چون ۸ سال است ما به معضلات فوتبال اشاره می‌کنیم اما هیچ‌گونه رسیدگی نمی‌شود و جای تعجب نیست که این وزارتخانه بی‌وزیر بماند. بی توجهی به ورزش نشانه عدم توجه سیاست داخلی کشور به ورزش و جوانان است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا محمود گودرزی گزینه مناسبی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان است یا نه، گفت: گزینه مناسب را من نباید انتخاب کنم و رئیس‌جمهور باید چنین کاری را انجام دهد، اما تا حالا ۳ گزینه او در مجلس رد شده‌اند یعنی اینکه رئیس جمهور کمترین فکر را روی جوانان و ورزش داشته و کمترین مطالعه را در این حوزه داشته‌اند اما بیشترین مطالعه روی نفت و سیاست خارجی بوده که اگر بحثنفت و سیاست خارجی را درست کنیم و جوان نداشته باشیم، به بیراهه رفته‌ایم.

وی افزود: من فکر می‌کردم اولویت اول آقای روحانی جوانان و ورزش کشور باشد و بعد به مسائل دیگر بپردازد چون همه آدم‌هایی که در طول ۸ سال گذشته اقتصاد، سیاست خارجی و سیاست داخلی را دچار ضعف‌هایی کرده‌اند و ضایعات بزرگی را به وجود آوردند، در زمینه ورزش و جوانان هم همین مشکلات را شاهد بودیم، پس حالا آقای روحانی همه آن آدم‌هایی که این مشکلات را به وجود آوردند را در همه زمینه‌ها عوض کرده اما حوزه ورزش و جوانان را همان آدم‌های قبل هدایت و مدیریت می‌کنند و وزیر آن هم مشخص نشده و این بی توجهی به ورزش و جوانان است.

فروتن در پایان گفت: اینکه می‌گویند چون به ورزش و جوانان توجه خاصی داریم آخرین وزارتخانه وزیر آن را انتخاب می‌کنیم، قابل قبول نیست. حسن روحانی مسئولیت بزرگی نسبت به جوانان و ورزش دارد و تا الان نسبت به آنها کوتاهی کرده و باید این کوتاهی جبران شود. همانقدر که اقتصاد در این ۸ سال ضربه خورده، ورزش هم ضربه خورده اما همان آدم‌های ۸ سال قبل الان ورزش را اداره می‌کنند و هیچ اتفاقی نیفتاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز