خبرگزاری کار ایران

باید مراجع ذیصلاح وارد موضوع فساد شوند؛

پنجعلی: ماجراها فقط شد ضرر و زیان و تنبیه پرسپولیس!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۱۸

خواستم یکسری مراجع ذیصلاح بیایند و دخالت کنند و کار را به دست بگیرند چون در توان تشکیلات فوتبال نیست که بخواهد با مافیای فوتبال برخورد کند چون آنها همه جا نفوذ کرده‌اند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اول هم معلوم بود کار به اینجا می‌کشد. گفته بودیم باید مراجع ذیصلاح پیگیر کارها شوند. آن همه حرف زده شد و اطلاعات دادند، تازه گفتند یک چیزهایی را نگفته‌اند، حالا نمی‌شود از بیخ و بن منکر همه چیز شد.

به گزارش ایلنا، محمد پنجعلی افزود: من از روز اول هم که بحث‌های فساد در فوتبال راه افتاد، حدس می‌زدم کار به اینجا بکشد که بخواهند همه چیز را جمع و جور کنند. گفته بودم ممکن است در پیگیری مسائل به یکسری افراد برسند که توانایی برخورد نداشته باشند و بخواهند همه چیز را از بیخ و بن منکر شوند.

وی افزود: به خاطر همین مثل خیلی‌های دیگر که خورده و برده‌ای در فوتبال ندارند، خواستم یکسری مراجع ذیصلاح بیایند و دخالت کنند و کار را به دست بگیرند چون در توان تشکیلات فوتبال نیست که بخواهد با مافیای فوتبال برخورد کند چون آنها همه جا نفوذ کرده‌اند.

مدیر تیم پرسپولیس ادامه داد: روز اول صحبت از یک شخص بود اما آنچه می‌خواستیم مقابله با جریان فساد بود. وقتی نمی‌توانند، باید مراجع بالاتر بیایند که توانایی، قدرت، امکانات و ابزار لازم را داشته باشند. مگر می‌شود پس از تمام این حرف و حدیث‌هایی که وجود داشت حالا بگویند اصلا هیچ چیز در کار نبوده، یعنی واقعا در فوتبال ما هیچ چیزی وجود ندارد؟ اصلا می‌توان کسی را پیدا کرد که این را باور کند؟! مهم است چه افرادی در چه جاهایی با چه همت و امکاناتی دنبال کار باشند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: آخر همه این ماجراها که فقط شد ضرر و زیان و تنبیه پرسپولیس! چرا باید اینطور باشد؟! پرسپولیس امتیازات بازی با سپاهانش را از دست داد. مولایی آن همه مسائل را گفت، تازه گفتند یک چیزهایی را نگفته‌ای. بعد حالا چطور می‌شود می‌گویند همه تبرئه می‌شوند و اصلا چیزی نبوده؟ این وسط امتیاز پرسپولیس پرید. هوادار پرسپولیس خون به جگر شد، تازه بدنساز تیم ما را هم معلق کردند.

از وی درباره شرایط تیم می‌پرسیم و او می‌گوید: چند روز قبل می‌گفتند اینکه بازی استقلال - تراکتورسازی مساوی شد از خوش شانسی پرسپولیس بود، در حالیکه خوش‌شانس، استقلال بود و ما بدشانس بوده‌ایم. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد تیمی که آنقدر مشکل داشت، بعد از چند ماه مدعی اول قهرمانی شود. بچه‌ها و بویژه کادر فنی، علی دایی و مدیریت باشگاه زحمت زیادی کشیدند تا به این نقطه رسیدیم. ما در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم. مثل بازی با سپاهان، صبا و همین بازی آخر که باید با آن همه موقعیت می‌بردیم در حالیکه استقلال همین اواخر چه در بازی با تراکتورسازی و چه در بازی قبل از آن خوش‌شانس بود.

کاپیتان سابق تیم‌های ملی و پرسپولیس درباره ارزیابی خود از عملکرد بازیکنان در نیم فصل اول و پیش‌بینی خود از نیم فصل دوم، خاطرنشان کرد: در شروع فصل بچه‌ها تا حدی با هم غریبه بودند. یکسری برای اولین بار بود به پرسپولیس آمده بودند و جو اینجا برای‌شان خیلی سنگین بود. الان آن شرایط را پشت سر گذاشته‌ایم. آنها به این فضا خو گرفته و جا افتاده‌اند. نسبت به هم شناخت بهتری دارند. خودباوری در تیم بوجود آمده و من فکر می‌کنم در یک روند طبیعی در نیم فصل دوم به مراتب، بهتر عمل خواهیم کرد.

پنجعلی درباره اینکه بازی‌های نیم فصل دوم دشوارتر خوانده می‌شود، گفت: ما بازی‌های خارج از خانه زیادی داریم. اصفهانی‌ها به تهران می‌آیند ولی ما باید ۲ بار به تبریز و ۲ بار هم به اهواز برویم. کار سخت است ولی می‌توانیم از همین موضوع به نفع خودمان استفاده کنیم. پرسپولیس الان در صدر جدول است و ممکن است این امر باعثشود بچه‌ها خود را در تهران از پیش برنده فرض کنند و بازی‌ها را آسان بگیرند اما برای بازی‌های خارج از خانه، انگیزه‌ها فرق می‌کند. حواس‌ها جمع‌تر است و هیچ‌کس در ذهنش هم کار را ساده نمی‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز