خبرگزاری کار ایران

عدم مجوز کادر پزشکی به کفشگری؛

زمان تمرینات صد در صدی پولادی اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۹۲

کادر فنی سرخ‌پوشان برای برنامه‌ریزی تمرینات و تعیین سطح آمادگی سرخ‌پوشان منتظر بازگشت ملی‌پوشان است تا برای انجام تست‌های مختلف سرخپوشان اقدام شود.

تیم فوتبال پرسپولیس قبل از شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، برای تست بدنی و ارزیابی ظرفیت‌های مختلف سرخ‌پوشان اقدام خواهد کرد.

به گزراش ایلنا، کادر فنی سرخپوشان برای برنامه‌ریزی تمرینات و تعیین سطح آمادگی سرخپوشان منتظر بازگشت ملی‌پوشان است تا برای انجام تست‌های مختلف سرخپوشان اقدام شود.

زمان تمرینات صد در صدی پولادی اعلام می‌شود

مهرداد پولادی در تمرین بعدازظهر دوشنبه پا به توپ شد و نشانه‌های خوبی نشان داد تا تمریناتش جدی‌تر از قبل دنبال شود. پولادی چند شوت هم زد که مشکلی نداشت و او از مدتی قبل، از فهرست مصدومان خارج شده است و تحت نظر کامل مربیان بدنساز قرار دارد که برنامه‌های تمرینی وی را مشخص می‌کنند. روز یکشنبه مربیان تیم ملی برای بررسی وضعیت این بازیکن در تمرین پرسپولیس حاضر شده بودند. محمد مولایی هم درباره شرایط این بازیکن گفت: اینکه پولادی از چه زمانی تحت فشار صد در صد قرار می‌گیرد بستگی به پیشرفت کار دارد و این زمان متغیر خواهد بود. پولادی پیشرفت خوبی دارد و قصد نداریم با عجله کار را خراب کنیم. در تست بعدی که انجام خواهد شد، شرایط او را بررسی می‌کنیم و بر اساس آن پیش می‌رویم.

عدم مجوز کادر پزشکی پرسپولیس به کفشگری

مهرداد کفشگری برای شروع تمرینات با تیم، بی‌قرار است و می‌خواهد هر چه سریع‌تر به جریان تمرینات گروهی باز گردد اما کادر پزشکی به وی توصیه کرد چند روز دیگر برنامه استراحت و فیزیوتراپی را دنبال کند. مهرداد کفشگری که از ناحیه عضلات زیر شکم دچار آسیب‌دیدگی شده بود، پس از اقدامات صورت گرفته از سوی کادر پزشکی، در تمرین بعدازظهر دیروز قصد همراهی با برنامه‌های تمرینی را داشت که کار پزشکی مانع از این امر شد. توصیه کادر پزشکی به کفشگری این بود که با توجه به دو روز تعطیلی تمرینات، او کمی صبر کند تا ترمیم آسیب‌دیدگی تکمیل شود و از روز شنبه تمرینات را آغاز کند.

جواب MRI نورمحمدی آماده شد

کادر پزشکی پرسپولیس برای اطمینان بیشتر از شرایط علیرضا نورمحمدی، شب گذشته وی را برای MRI اعزام و جواب آن را دریافت کرد. جواب MRI مشخص کرد مشکل نورمحمدی به کشیدگی بالای عضله دو قلو مربوط می‌شود که با ادامه برنامه‌های فیزیوتراپی روزهای گذشته و استراحت ظرف روزهای آینده بهبود می‌یابد. حقیقت مسوول گروه پزشکی باشگاه، روز شنبه را برای شروع تمرینات نورمحمدی با سرخ‌پوشان در نظر گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز