خبرگزاری کار ایران

گودرزی می‌تواند به جهاتی فوق‌العاده باشد؛

خطیب: عده‌ای به ناحق می‌خواهند در راس کمیته ملی المپیک بمانند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۷۲

لطماتی که ورزش به دلیل نداشتن وزیر خورده، جبران ناپذیر است. ما در آستانه تنظیم بودجه سال ۹۳ هستیم و ورزش نماینده محکمی در دولت ندارد که از مباحثجدی این حوزه دفاع کند.

سرپرست سابق فدراسیون کشتی گفت: خواهش می‌کنم مجلس با توجه به شرایط خاص ورزش کشور در مورد وزیر پیشنهادی وزارت ورزش حسن‌نیت نشان دهد.

حجت‌اله خطیب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش فردا برای گرفتن رای اعتماد به مجلس خواهد رفت. به طور طبیعی ما به مجلس احترام می‌گذاریم چون مجلس عصاره ملت است و در راس امور است و باید مورد احترام همه ملت باشد اما خواهش می کنیم با توجه به شرایط خاص ورزش کشور مجلس در این مقطع حساس حسن نیت نشان بدهد چراکه تنها ۱۱ ماه تا بازی‌های آسیایی زمان داریم و درنگ و تاخیر بیش از این لطمه شدیدی به ورزش ایران می‌زند.

سرپرست سابق فدراسیون کشتی ادامه داد: کمیته ملی المپیک هم شرایط خوبی ندارد و انتخابات آن عقب افتاده و عده‌ای دنبال این هستند که به ناحق در راس کمیته ملی بمانند. ضمن احترام به مجلس خواهش می‌کنیم به وزیر پیشنهادی رای مثبت بدهند تا کار برای بازی‌های آسیایی شروع شود.

وی در مورد محمود گودرزی به عنوان وزیر پیشنهادی دولت به مجلس برای وزارت ورزش و جوانان گفت: گودرزی یکی از شخصیت‌های ورزشی است و سابقه اجرایی دارد و از بچه‌های دانشگاهی ورزش است و بیگانه با ورزش نیست که می‌تواند برای وزارت ورزش به جهاتی فوق‌العاده و بی‌نظیر باشد.

خطیب در پایان گفت: لطماتی که ورزش به دلیل نداشتن وزیر خورده، جبران ناپذیر است. ما در آستانه تنظیم بودجه سال ۹۳ هستیم و ورزش نماینده محکمی در دولت ندارد که از مباحثجدی این حوزه دفاع کند. دوستانی که آمده بودند مثل صالحی‌امیری حرکات خوبی را شروع کرده بودند اما رای اعتماد نگرفتند. به هر حال نظر مجلس قابل احترام است اما خواهش می کنم سعه صدر و صبوری به خرج دهند چراکه باز هم اختیار دست مجلس است و اگر مشکل باشد، مجلس با راهکارهای قانونی که در اختیار دارد، می‌تواند دستگاه اجرایی کشور را کنترل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز