خبرگزاری کار ایران

برای بازی مقابل ستارگان میلان؛

کمیته پیشکسوتان بازیکنان پرسپولیس را انتخاب می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۷۱

کاروان میلان در سفر به ایران در یک ضیافت شام و کنفرانس خبری شرکت کرده و البته از یکی از اماکن دیدنی شهر تهران هم دیدن کند.

دیدار با ستارگان میلان در پیش است و حواشی جالبی پیرامون این بازی مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طی روزهای گذشته بحثهای زیادی پیرامون بازیکنان پرسپولیس در دیدار با ستارگان میلان مطرح شده اما بازیکنان سرخ‌پوش تهرانی مقابل نامداران باشگاه میلان را کمیته پیشکسوتان پرسپولیس که ریاست آن را حمید استیلی بر عهده دارد، انتخاب خواهد کرد.

قرار است کمیته پیشکسوتان پرسپولیس طی روزهای آینده تشکیل جلسه داده و بازیکنان سرخ‌پوش تهرانی را برای بازی با بزرگان میلان ایتالیا انتخاب کند.

برنامه های میلان در سفر به تهران

جلسه هماهنگی باشگاه پرسپولیس برای دیدار دوستانه پیشکسوتان این باشگاه با نامداران میلان دیشب برگزار شد. در این جلسه که رویانیان و منتغمی در آن حضور داشتند تمام برنامه ریزی‌ها برای ورود و خروج بزرگان باشگاه میلان انجام شد و همه مسائل و جوانب کار بررسی شد. قرار است باشگاه پرسپولیس ستادی برای برگزاری این دیدار تشکیل دهد تا تقسیم وظایف شده و این دیدار سمبلیک به خوبی برگزار شود.

همچنین قرار است کاروان میلان در سفر به ایران در یک ضیافت شام و کنفرانس خبری شرکت کرده و البته از یکی از اماکن دیدنی شهر تهران هم دیدن کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز