خبرگزاری کار ایران

استیلی خبرداد:

احتمال حضور بانوان در بازی پرسپولیس – میلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۳۳

بازی بین بازیکنان قدیمی دو باشگاه پرسپولیس و میلان را نباید فقط یک بازی دوستانه و خیریه ببینیم. این بازی می‌تواند شروع یکسری اتفاقات برای دو باشگاه و فوتبال ایران باشد.

مدیر عامل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس گفت: بازی ستاره‌های فوتبال پرسپولیس و میلان فرصت خوبی است تا شرایط حضور بانوان و خانواده‌ها را در ورزشگاه فراهم کنیم. ما بالاخره مجبوریم روزی این کار را انجام بدهیم و من امیدوارم در حال حاضر شجاعت ورود به این مساله وجود داشته باشد.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: بازی بین بازیکنان قدیمی دو باشگاه پرسپولیس و میلان را نباید فقط یک بازی دوستانه و خیریه ببینیم. این بازی می‌تواند شروع یکسری اتفاقات برای دو باشگاه و فوتبال ایران باشد. این دیدار می‌تواند زمینه‌ای برای ارتباط بیشتر با فوتبال ایتالیا و دوستی دو ملت باشد که منافع آن، هم به تیم‌های ملی و هم به خارج از فضای ورزش کشیده شود.

وی ادامه داد: این اتفاقات منوط به آن است که مردم و هواداران از این بازی استقبال خوبی داشته باشند. چنین رویدادهایی برای فوتبال ایران زیاد روی نمی‌دهد و تنها استقبال مردم، بخش‌‎های مختلف و اسپانسرها می‌تواند باعثاستمرار این حرکت بشود. اگر استقبال خوب نباشد، اگر آن شور و هیجانی که می‌تواند پیام فوتبال ایران را از آزادی به جاهای دیگر دنیا برساند، نباشد و اگر اسپانسرها و همه نهادها پای کار نیایند، این جریان ادامه پیدا نمی‌کند.

مدیر عامل شرکت پیشکسوتان گفت: این بازی فرصت خوبی است که هواداران همه بازیکنان محبوب خود که هنوز جزو بهترین خاطراتشان است را دوباره از نزدیک و در میدان مسابقه ببینند و هم همه علاقمندان فوتبال می‌توانند از نزدیک شاهد نمایش بازیکنان محبوب بین‌المللی خود باشند که پیش از این، آنها را فقط در تلویزیون دیده بودند و هیچکس تصور نمی‌کرد روزی شاهد حضور آنها در آزادی باشد. پرسپولیس پیشقدم شده است و امیدوارم همه بویژه هواداران با حضور خود از این حرکت و باشگاه خودشان حمایت کنند.

حمید استیلی ادامه می‌دهد: من فکر می‌کنم این بازی فرصت خوبی برای یکسری اتفاقات خوب در فوتبال ایران است. ما می‌خواهیم میزبانی جام ملت‌ها را در اختیار بگیریم و چنان رویدادی فرصتی است تا قدرت مدیریتی، تدارکاتی، سخت افزاری و نرم‌افزاری کل کشور و نه فقط فوتبال را به رخ آسیا و همه دنیا بکشیم، آن هم در شرایطی که بسیاری تصور می‌کنند با بعضی ترفندها، مثل تحریم‌ها؛ پیشرفت و ترقی در ایران متوقف شده است. اگر این میزبانی را می‌خواهیم از الزاماتش حضور امن بانوان در ورزشگاه‌ها است. در چنین دیداری که بازتاب بین‌المللی دارد اما هیجان‌های کاذب و غیر قابل مهار را ندارد فرصت خوبی است که حضور خانواده‌ها در ورزشگاه را تمرین کنیم، هم به پر شدن ورزشگاه کمک کرده‌ایم، هم معایب کار خودمان را پیدا می‌کنیم. من امیدوارم این پیشنهاد از سوی فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و سایر نهادهای مسوول جدی گرفته شده و شجاعت و مدیریت پیگیری آن در تمام بخش‌ها وجود داشته باشد.

مدیر عامل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس در ادامه درباره جلساتی که برای برگزاری این بازی برگزار شد از جمله جلسه خود با علی پروین گفت: سفر میلانی‌ها به تهران جنبه‌های مختلفی دارد. حتی مذاکرات مربوط به فعالیت مشترک در رده‌های پایه و آکادمی را هم دنبال می‌کنیم. طبیعی است برای برگزاری بازی، میزبانی از میلانی‌ها و موارد دیگر جلسات مختلفی خواهیم داشت که همه آنها را پیگیری خواهیم کرد.

در نشستی که با آقای پروین داشتم و امروز با حضور سردار رویانیان و دیگر پیشکسوتان دنبال می‌شود، صحبت‌های مفصلی درباره بازی و تیمی که باید جلوی ستاره‌های میلان قرار بگیرد، صورت گرفت. البته هنوز هیچ بازیکنی انتخاب نشده است و بیشتر درباره مواردی که باید مورد توجه قرار بگیرد، صحبت کردیم. همچنین در جریان تماس تلفنی با آقای منتقمی در جریان جزئیات سفر تیم ستاره‌های میلان و همراهان آنها قرار گرفتیم.

مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: ما در حال حاضر تیم پیشکسوتان را داریم که در دو رده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال و ۴۰ سال به بالا در مسابقات حاضر است و توسط آقای سید علیخانی در تمرینات حاضر هستند قرار است به این نفرات یک تعداد بازیکنان مطرح دیگر هم اضافه شود که در اینب اره هم با آقای پروین صحبت مقدماتی داشتیم تا جلسه تکمیلی که انجام خواهد شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز