خبرگزاری کار ایران

دعوتم نکنند، از روی سکوها بازی را می‌بینم؛

محرمی: دلم برای بازی در آزادی تنگ شده / هر کاری کنند باز یک نفر غر می‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۰۳

مالدینی بازیکن بزرگی بود. رضا در ایران مالدینی بود و پائولو مالدینی در کل دنیا معروف بود. رضا یک مقدار شوخی می‌کند. در این بازی معلوم می‌شود چه کسی مالدینی است…

مجتبی محرمی یکی از چهره‌های ماندگار پرسپولیس است که دوست دارد در بازی پیشکسوتان این باشگاه مقابل نامداران میلان به میدان برود، اما مدیران تیم سرخ‌پوش تهرانی هنوز برای حضور در این دیدار با او تماس نگرفته‌اند.

حرف‌های او در گفتگو با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

در مورد بازی پیشکسوتان پرسپولس و میلان چه صحبتی دارید؟

این یک بازی سمبلیک و خوب است و به هر حال همین که بازیکنان بزرگ دنیا به مناسبت‌های مختلف به ایران بیایند، خوب است همین که ارتباطات و روابط باشد، به پیشرفت فوتبال ما کمک می‌کند.

از شما برای حضور در این دیدار سمبلیک دعوت شده است؟

فعلا که به ما چیزی نگفته‌اند.

دوست دارید در این بازی به میدان بروی؟

هر کسی دوست دارد مقابل چنین ستارگانی به میدان برود و بازی کند. من هم دوست دارم مقابل بازیکنان قدیمی میلان بازی کنم اما هنوز چیزی به ما نگفته‌اند.

اگر دعوت نشوی، چه واکنشی خواهید داشت؟

اگر برای بازی دعوتم نکنند، برای تماشای این دیدار به استادیوم می‌روم.

چقدر دلت برای بازی کردن در ورزشگاه آزادی تنگ شده؟

خیلی زیاد، به هر حال خاطرات زیادی داریم اما همین که دور هم هستیم و دوستای قدیم را می‌بینیم، خاطرات زنده می‌شود.

بازی با پیشکسوتان میلان برای وجهه بین المللی پرسپولیس چقدر مهم است؟

این بازی، بازی مهمی به لحاظ بین المللی نیست و فقط یک بازی سمبلیک است و به وجهه بین المللی پرسپولیس کمک نمی کند چون قرار است پیشکسوتان دو تیم با هم بازی کنند. پیشکسوتان پرسپولیس هم با بازیکنان الان تیم زمین تا آسمان با هم فرق دارند اما دیدن این بازیکنان بزرگ مایه‌مباهات است.

دوست داری کدام بازیکن قدیمی میلان را از نزدیک ببینی؟

(خنده) من که دوست ندارم کسی را از نزدیک ببینم چون فوتبال ما هم کم فوتبالیست بزرگ نداشته، اما باره‌سی و مالدینی بازیکنان بزرگی بودند و دیدن آنها از نزدیک خیلی خوب است. باید ببینم فرق ما با آنها در چیست؟ ما و آنها فرقی نداریم و فقط آنها حرفه‌ای فکر می‌کنند و متأسفانه در فوتبال ما اینطوری نیست.

افشین پیروانی اعلام کرده بعد از این بازی بین پیشکسوتان پرسپولیس جنجال خواهد شد.

به هر حال نظر وی است اما باید بگویم که یکسری‌ها نمی‌توانند در این دیدار بازی کنند و یکسری‌ها هم بین ما نیستند که بازی کنند. این سیاست باشگاه است که چطور مسائل را بچرخاند و هماهنگ کند که مشکلی پیش نیاید. البته هرکاری هم که کنند، مشکلاتی هست و باز یک نفر غر می‌زند.

شاهرودی گفته به مالدینی می‌گوید از او مالدینی‌تر است…

بالاخره سن و سال شاهرودی کمتر از مالدینی است. مالدینی بازیکن بزرگی بود. رضا در ایران مالدینی بود و پائولو مالدینی در کل دنیا معروف بود. رضا یک مقدار شوخی می‌کند. در این بازی معلوم می‌شود چه کسی مالدینی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز