خبرگزاری کار ایران

تیم ما باید در بیروت ببرد تا شخصیت پیدا کند؛

پاشازاده: بازی با لبنان حیثیتی است / دو رگه‌ها عالی بودند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۱۳

تیمی که می‌خواهد صعود کند باید مقابل تیم‌هایی مثل تایلند در خانه آنها ۳-۴ گل بزند و مقتدر ظاهر شود.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در حال حاضر باید بازی‌هایی مثل لبنان و تایلند را جزو دیدارهای تدارکاتی بگذاریم.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تیم ملی ما در حال حاضر بازی‌های تدارکاتی ندارد و دیدارهایی مثل تایلند و لبنان را باید جزو بازی‌های تدارکاتی بگذاریم. نکته قابل توجه در بازی مقابل تایلند این بود که یک‌جورهایی همه چیز مثل ارنج و تعویض‌ها درست بود و همه چیز سر جای خودش بود و فکر می‌کنم بازی معقول و خوبی بود. تیمی که می‌خواهد صعود کند باید مقابل تیم‌هایی مثل تایلند در خانه آنها ۳-۴ گل بزند و مقتدر ظاهر شود.

وی در مورد حضور بازیکنان دو رگه در تیم ملی گفت: قوچان‌نژاد و دژاگه مقابل تایلند عالی بودند. مهرداد بیت‌آشور هم خوبی بازی کرد، دانیال داوری خیلی توپ روی دروازه اش نیامد اما همان توپ‌هایی که آمد، گرفت و خوب بود. ایرادی نبود و دورگه‌هایی که هستند خوب کار کردند. اینها در جام جهانی هم می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

پاشازاده در پایان در مورد بازی با لبنان گفت: بازی با لبنان برای ما یک مقدار حیثیتی و یک بازی تدارکاتی جدی محسوب می‌شود. تیم ما باید در بیروت ببرد تا شخصیت پیدا کند و اگر مثل تایلند بازی کنیم، راحت می‌بریم. ما در بیروت یک بار باخته‌ایم و از همین جهت برای ما حیثیتی است و باید نشان بدهیم که آن باخت یک اتفاق بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز